Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شمیرانات با اشاره به اینکه شمیرانات ۴۰ درصد از آب تهران را تامین می‌کند، گفت: برای حفاظت و حراست از محیط زیست، آب و هوا و حیات طبیعی این منطقه باید شورای امنیت کشور تشکیل شده و به صورت ویژه به این موضوعات بپردازند.

 

 

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، سیدکمال الدین محمدیان، رییس شورای اسلامی شمیرانات در نشست با مسئولان شورای شهرستان شمیرانات با حضور الهام فخاری، رییس شورای استان تهران با گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: امروز سالروز تشکل ها و مشارکت اجتماعی نیز می باشد و شوراها به عنوان یک تشکل دارای اصول محکم و مستحکمی هستند که به مشارکت اجتماعی پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ویژگی های شهرستان شمیرانات گفت: امروز رسیدگی به آسیب های اجتماعی باید سرلوحه کار شورا قرار بگیرد.

 

محمدیان خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر سیر نزولی اختیارات شوراها را شاهد هستیم در حالی که اموری را می توان به شوراها واگذار کرد و در کوچک سازی دولت می تواند بسیار کمک کند.

 

وی با بیان اینکه دولت نباید به شوراها نگاه زینتی داشته باشد و از ظرفیت شوراها استفاده کند، گفت: 107 هزار نفر عضو شورا در سطح کشور داریم که می تواند در قالب 40 کشور آنها را ساماندهی کرد تا برای خدمتگزاری به مردم فعالیت کنند و دولت نیز در جایگاه نظارتی خود فعالیت کند.

 

محمدیان با بیان اینکه شوراها توانمندی و ظرفیت بیشتری برای کشیدن بار کشور با توجه به شرایط فعلی اقتصادی دارند، افزود: متاسفانه با گذشت حدود یک سال از آغاز به کار شورای پنجم هنوز کارت اعضای شورا صادر نشده است.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورای روستاها در اجرای طرح هادی روستاها نه به عنوان ناظر و نه به عنوان رای دهنده در کمیسیون های مربوطه حضور ندارند و این نشان می دهد که شوراها آنگونه که باید در بدنه نگاه پذیرفته نشده اند.

 

رییس شورای اسلامی شمیرانات با اشاره به جایگاه جغرافیایی شمیرانات و همجواری با استان مازندران و کوهپایه های البرز گفت: شمیرانات 40 درصد از آب تهران را تامین می کند که باید مورد توجه مسئولان عالی کشور باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: برای حفاظت و حراست از آب، هوا، محیط زیست، کوهستان ها و نگهداری گونه های وحش و حیات طبیعی شمیرانات باید جلسه ای به نام شورای امنیت کشور تشکیل شد تا به صورت ویژه به موضوع شمیرانات و ساماندهی حفاظت از آن پرداخته شود.

 

محمدیان با بیان اینکه باید قوانین شهری باید در شمیرانات به صورت اقلیمی و ویژه دیده شود، اظهار داشت: دستورالعمل ها و قوانین شهری باید در این منطقه بومی سازی شود.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان مجلس عربستان اقتصاد مقاومتی حسن روحانی شیراز روزنامه های ورزشی ورزش ایران آب بحران کم آبی آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

افزایش ۱ درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افزایش 1 درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 10 درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی