Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ستاره ايراني برايتون انگليس پيش از ديدار با منچستر يونايتد گفت:منچستر يونايتد باشگاه بزرگي است و حضور در مقابل چنين تيمي عالي است.
به گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا جهانبخش، ستاره ايراني جديد برايتون پس از اولين بازي رسمي خود در ليگ جزيره که با نتيجه 2 بر صفر مقابل واتفورد باخت، گفت: ما بازي را باختيم اما اين ديدار براي خوب بود چون دوباره احساس لذت بخش حضور در بازي رسمي را به دست آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرين بازي اي که انجام دادم براي ايران در جام جهاني بود. بعد از جام جهاني دوباره جنگيدم چون فصل کوتاهي را داشتم و فرصتي براي آماده سازي نداشتم و حدود 10 روز فرصت داشتم تا خودم را به شرايط ايده آل برسانم.
وي افزود: اما من در اين مدت کوتاه تمرينات سختي را داشتم تا به شرايط آرماني برسم. به خودم گفتم بايد آماده شوي تا به باشگاه براي کسب نتايج خوب کمک کني. فضاي خوبي در رختکن تيم حاکم است چون ما مي دانيم که تيم خوبي داريم. ما نياز به کار و تلاش داريم تا بتوانيم آنچه که سرمربي از ما مي خواهد را اجرا کنيم.
ستاره ايراني ادامه داد: هميشه شکست در بازي ها نااميد کننده است. نمي توانيم امتيازات زياد را از دست دهيم. اما ما بايد از اين شکست ها درس بگيريم تا در بازي هاي آينده اين اتفاق تکرار نشود. ما بازيکنان جديد زيادي داريم و هر تيم نياز به زمان دارد تا بازيکنان همديگر را بشناسند. اما تنها اين آغاز فصل بود، ما بازيکنان و سرمربي خوبي داريم به همين خاطر من اطمينان دارم که ما در ادامه مي توانيم وضعيتمان را بهتر کنيم.
جهانبخش با حضور در برايتون مي تواند مقابل بهترين تيم هاي ليگ جزيره بازي کند و احتمال حضور در بازي با منچستر يونايتد وجود دارد، وي درباره اين موضوع گفت: هر بازي و هر رقيبي در ليگ جزيره بزررگ است و اين امري خوب است. منچستر يونايتد باشگاه بزرگي است و حضور در مقابل چنين تيمي عالي است اما من آن چيزي که ترجيح مي دهم آن است که در بازي خانگي در حضور هوادارانمان بازي کنم. شما به عنوان بازيکن جديد مي خواهيد که عملکرد خوبي را در بازي هاي خانگي داشته باشيد و اين چيزي است که من مي خواهم. اکنون بازي بعدي ما مقابل منچستر يونايتد و من تمام تلاشم را در اين بازي براي باشگاه خواهم کرد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی ۲-۲ دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آن‌ها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون، اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته برد‌های ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ