Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوگان فرسوده حمل‌ونقل عمومی ارومیه چهره این شهر را زشت و هوای آن را آلوده کرده‌ و علاوه بر آن نارضایتی استفاده‌کنندگان از این خودروها را در پی آورده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، چندین سال است که این شهر تبدیل به کلان شهر شده ولی هنوز که هنوز است مردم این شهر از امکانات بروز و خودروهای مجهز در ناوگان حمل و نقل عمومی بهره‌مند نیستند و چهره ناوگان حمل و نقل عمومی این دیار کاملاً قدیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هوای گرم تابستان نیز برخی از تاکسی‌های شهر به سبب فرسوده بودن دارای کولر نیستند و شهروندان ارومیه‌ای در رفت و آمد با ناوگان حمل و نقل عمومی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

این در حالی است که ناوگان حمل و نقل عمومی در دیگر کلان شهرهای ایران بسیار مدرن‌تر از ارومیه است و حتی ایستگاه‌های اتوبوس مجهزتری دارند ولی ارومیه از حداقل امکانات در ایستگاه‌های اتوبوس خود نیز بعضاً برخوردار نیست و صندلی‌های کثیف ایستگاه‌ها مانع از نشستن مسافر روی آن‌ها می‌شود.

در گزارش پیش رو بخشی از این مشکلات به تصویر کشیده شده است.

گزارش از سهند احمدزاده

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند