Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > انرژی - همشهری آنلاین:
برنامه روزانه قطع برق تهران برای بیست و دوم مردادماه منتشر و محل قطعی‌های برق به‌ صورت جدول مشخص شده تا شهروندان تهرانی بتوانند از قطعی یا عدم‌ قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.

به‌گزارش ایسنا، با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، برنامه اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت توزیع برق تهران بزرگ به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است و مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول ذیل و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

جدول خاموشی‌ها در این لینک قابل مشاهده است.

در همین زمینه: خاموشی‌ها تا ۱۰ روز آینده پایان می‌یابد اینفوگرافیک| دستورالعمل مواجهه با قطعی برق کاهش ۵۰ درصدی ذخیره سد‌های تولید کننده برق نسبت به سال گذشته کدام وسائل برقی بیشترین مصرف را دارند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی