Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع خیرین مسجد‌ساز استان قم گفت: کلنگ ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی بنی‌هاشم امروز به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سبستان از قم به نقل از ستاد اقامه نماز، محمد خامه‌یار دبیر مجمع خیرین مسجد‌ساز استان قم گفت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله العظمی سبحانی آغاز خواهد شد و در آن جمعی از مسئولان استان و خیرین حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این مسجد و مجتمع فرهنگی در زمینی به مساحت 2 هزار متر ساخته خواهد شد و بانی اولیه آن یک بانوی نیکوکار قمی است که مبلغ پنج میلیارد ریال آن به جز زمین، هزینه خواهد کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: امیدواریم به زودی کلنگ احداث مسجد در خیابان انسجام قم، خیابان شهید اسدی، منطقه نوقطار و دو روستای محروم قم و محور‌های قم – اراک، آزاد راه امیر کبیر و آزاد راه قم – گرمسار به زمین زده خواهد شد.

 

شایان ذکر است، چندی پیش هم کلنگ احداث مسجد و مجتمع فرهنگی قبا در منطقه پردیسان به زمین زده شد.

 

دبیر مجمع خیرین مسجد‌ساز استان قم گفت: در حال حاضر منطقه پردیسان به وجود 13 مسجد دیگر نیاز دارد که امیدواریم با کمک خیرین اقدام لازم صورت بگیرد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دولت عربستان حسن روحانی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران زلزله یمن اقتصاد مقاومتی ستاد اقامه نماز مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند