Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي بسکتبال گفت: انصراف تيم‌هايي مانند امارات اهميت ندارد و رقيباني مانند کره، چين و ژاپن براي ما مهم هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مهران شاهين‌طبع گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و طولاني‌ مدت بود در اين بين به بازيکنان هم استراحت داديم. اميدوارم با تمرکز زياد و تلاش خوب بتوانيم نتايج قابل قبولي را در بازي‌هاي آسيايي بگيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هيچ مسابقه‌‌اي را در اين رقابت‌ها دست کم نمي‌گيريم اما همه چيز به روز مسابقات بستگي دارد. بازيکنان و کادر فني زحمات زيادي براي آماده سازي تيم ملي کشيدند.
وي عنوان کرد: دوره گذشته که دوم شديم شرايط خوبي داشتيم و بهتر از تيم‌هاي ديگر بوديم. بايد قدم به قدم حرکت کنيم و از آسيب‌ديدگي‌ها جلوگيري کنيم و شرايط رواني خوبي داشته باشيم. بايد بتوانيم از فشار ذهني بازيکنان جلوگيري کنيم. تيم ما ظرفيتش بالاست.
شاهين‌طبع در مورد مصدوميت حدادي گفت: مصدوميت او کهنه و طولاني مدت است. اميدوارم با تلاش کادر پزشکي و فني به مسابقات برسد.
سرمربي تيم ملي بسکتبال در مورد اعلام ترکيب 12 نفره تيم ملي گفت: کميته ملي المپيک اسامي 12 نفره را اعلام کرده اما هنوز مورد تائيد ما نيست.اين اسامي بيش از 2 ماه است که به بازي‌ها ارسال شده اما همچنان در حال تغيير است. ما آن زمان اسم اوشين ساهاکيان را هم داده بوديم. اما او خداحافظي کرد. در حال حاضر هم دنبال تغيير يک بازيکن هستيم اما هنوز موفق به اين کار نشده‌ايم. همانطور که گفتم يکي از موضوعاتي که باعث مي‌شود ليست 12 نفره را اعلام نکنيم همين تغييرات است. سجادي به ما گفته است تا 48 ساعت قبل از آغاز مسابقات مي‌توانيم تغييراتي داشته باشيم.
وي در مورد حضور محمد عابديني در جاکارتا عنوان کرد: يکي از اعضاي کادر فني را به جاکارتا اعزام کرديم تا در جلسات فني حضور داشته باشد و از سوي ديگر بتواند يک بازي تدارکاتي را با خود اندونزي هماهنگ کند.
شاهين‌طبع در مورد انصراف امارات عنوان کرد: برخي تيم‌هايي که احساس مي کنند نمي‌تـوانند نتيجه بگيرند و از سوي ديگر بايد هزينه کنند، مي‌آيند و انصراف مي‌دهند اما کشورهايي مانند امارات و قطر چندان در رقابت‌ها تاثيرگذار نيستند و نبايد نگران اين موضوع باشيم. تيم‌هاي گردن کلفت، کره، ژاپن، چين و فيليپين هستند. چين در حال حاضر از ساير تيم‌ها آماده‌‌تر است.
وي در مورد کم شدن کادر فني در بازي‌هاي آسيايي گفت:‌ به ما اعلام کردند فقط 5 نفر کادر مي‌تواند همراه تيم برود اما همانطور که مي‌دانيد ما 9 نفر هستيم. در دوره‌هاي قبل اين اتفاق مي‌افتاد ولي براي اين دوره نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. طباطبايي رئيس فدراسيون در حال حاضر دنبال اين است که بتوانيم با خودمان فيزيوتراپ و بدنساز هم با خودمان ببريم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین باید ابتدا طبق استاندارد‌های جدید در ارتش اوکراین استخدام شوند.

براساس گزارش آر تی، ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: نیرو‌های اوکراینی از کمبود شدید سرباز رنج می‌برند و اقدامات انجام شده برای گردآوری بیشتر و تلاش برای بازگرداندن شهروندانی که به کشور‌های دیگر رفته اند، اکنون به بیماران مبتلا به اچ آی وی، هپاتیت، سل رسیده است.

او در ادامه اعلام کرد که اوکراین عقب مانده‌ها و کسانی که از بیماری ذهنی هم رنج می‌برند به عنوان واجد شرایط برای خدمت در نیرو‌های مسلح اوکراین شناخته است، با توجه به این معیارها، اولین فردی که در صفوف نیرو‌های اوکراینی استخدام می‌شود، بایدن است، زیرا او یک فرد عقب مانده ذهنی است و همچنین دوستش زلنسکی، چون بیمار روانی است و از دارو‌های مختلف استفاده می‌کند.

ولودین خاطرنشان کرد که تهیه‌کنندگان تصمیم برای تحمیل استاندارد‌های جدید سربازی در دفاتر خود خواهند نشست، در حالی که سایر شهروندان به کشته شدگانی تبدیل خواهند شد که تعداد آنها در اوکراین روز به روز در حال کاهش است. 

روز گذشته روزنامه Strana گزارش داد که بر اساس قانون جدید خدمت اجباری در اوکراین، بیمارانی که از اختلالات روانی خفیف، اچ آی وی و سرطان رنج می‌برند برای خدمت در صفوف ارتش اوکراین فراخوانده می‌شوند. قانون جدید مفهوم تناسب اندام محدود برای خدمت سربازی در اوکراین را لغو می‌کند.

زلنسکی این قانون را در اوایل آوریل امضا کرد و طبق قانون جدید، افرادی که قبلاً دارای شرایطی بودند که به آن تناسب اندام محدود می‌گفتند و به همین دلیل از خدمت سربازی معاف می‌شدند، باید ظرف ۹ ماه دوباره تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند تا دوباره آمادگی خود را برای خدمت سربازی ارزیابی کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است