Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی زاده مسئول برگزاری اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آیین با همکاری انجمن عکاسان استان بوشهر، گروه عکاسان سپید انجمن سینمای جوان بوشهر، خورموج و اهرم، انجمن عکاسان گناوه انجمن عکاسان کنگان و گروهای آزاد و اشخاص فعال در حوزه عکس و حمایت پیشکسوتان عکاسی بوشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکاس بوشهری افزود: برنامه پیش رو با نام «جشن بیست‌وهشت مرداد روز جهانی عکاسی» در قالب نشست‌های تخصصی و یک مراسم تقدیری به مدت دو روز خواهد بود.

احمدی زاده گفت: یک روز قبل از مراسم  همزمان سه نشست تخصصی عکاسان هم استانی با حضور محمود صادقی، کریم فائقیان و اسماعیل جاشویی با محوریت نگاه شخصی در عکاسی و ارایه مجموعه عکس‌هایشان و با دعوت از سید حسین صافی  عکاسان بیشکسوت هم استانی بعد ازظهر روز شنبه بیست هفتم مرداد ماه در محل دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر برای عموم علاقمندان رایگان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اهداف مهم این حرکت مروری به روند گذشته فعالیت عکاسی در بوشهر، معرفی یک زمان خاص در طول سال برای شروع و پایان همه فعالیت‌ها، رونمایی نمادین از کتاب‌هایی که در سال‌های گذشته در حوزه عکس منتشر شده و آشنایی بیشتر عکاسان جدید با افراد با تجربه به شکل برپایی ورکشاب با محوریت نگاه شخصی آنها در عکاسی است و ادامه روند این پروسه به صورت سالیانه با ایده های تخصصی‌تر و چشمیگرتری را مد نظر قرار خواهیم داشت.

احمدی زاده با بیان اینکه امروز عکاسان نیازمند مطالعه بیشتر و عمیق شدن در موضوعات مختلف هستند، افزود: روز جهانی عکاسی را به آنان که از دریچه دوربین شان مهربانی و انسانیت را دیدند تبریک می‌گوییم و افتخار است که در این روز میزبان همه دوستداران این هنر ارزشمند هستیم.

کد خبر 4373454

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عکاسی عکس روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، آئین عزاداری سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری صبح امروز ساعتی قبل از اذان ظهر همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) در ورامین برگزار شد.

تشییع باشکوه شهید گمنام عملیات خیبر در ‌باقرشهر + فیلم

در این مراسم دسته عزاداری با حضور پرشور مردم ولایتمدار و متدین شهرستان ورامین از مصلی صاحب‌الزمان (عج) به سوی مزار شهدای سید فتح‌الله (ع) این شهرستان با ذکر امام صادق و نوحه‌سرایی حرکت کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • آئین نکوداشت مختومقلی فراغی در بجنورد برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد