Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ایران گفت که ناکامی تیم‌های ایرانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، فشار زیادی روی تیم مس ایجاد کرده بود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درخصوص قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با پیروزی 4 بر 2 مقابل تای‌سون‌نام ویتنام اظهار داشت: فینال شرایط خاصی دارد و تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند، نشان داده‌اند که تیم‌های برتر مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکست ناگویای ژاپن و بانک بیروت، تای‌سون‌نام به این باور رسیده بود که می‌تواند قهرمان مسابقات شود.

وی ادامه داد: ما هم ایران بودیم و دو دوره ناکامی تیم‌های ایرانی در کسب مقام قهرمانی بازی‌ها، بار مسئولیت و فشار روی ما را بیشتر کرده بود و مسئولان هم تاکید کرده بودند که جام پس از دو سال به ایران بازگردد. بازیکنان باتجربه و خوب زیادی در تیم ما حضور داشتند. با زحمت آنها و درایت و تدبیر حمید بی‌غم، توانستیم بازی فینال را کنترل کنیم و به هدف خود برسیم. با آنالیز خوبی که از حریفان داشتیم، بازی به بازی پیش رفتیم و به قهرمانی مسابقات رسیدیم. هدفی جز قهرمانی نداشتیم و توانستیم پرچم ایران را بر قله آسیا برافراشته کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به تقارن رقم خوردن قهرمانی این تیم با زلزله ورزقان به تسنیم گفت: این قهرمانی در سالگرد زلزله ورزقان به دست آمد و آن را به مردم استان آذربایجان شرقی و ورزقان تقدیم می‌کنم. ما همیشه به یاد مردم ورزقان بودیم و امیدوارم توانسته باشیم گوشه‌ای از زخم بزرگی که زلزله برای آنها ایجاد کرده بود، از بین ببریم.

سنگ‌سفیدی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا سطح بسیار بالاتری نسبت به جام ملت‌های آسیا دارد، خاطرنشان کرد: سطح بالای مسابقات باشگاه‌های آسیا به این خاطر است که تیم‌ها از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کنند. ما هم ایران بودیم و فوتسال ایران در جهان شناخته شده است. می‌بینیم یک یا دو بازیکن ایرانی می‌توانند نتیجه‌ای برای تیم‌ها رقم بزنند که در تاریخ تیم‌ها بی‌سابقه بوده است. خدا را شکر شش فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و قهرمان مسابقات شدیم. با این حال وقتی تای‌سون‌نام نمایندگان ژاپن و لبنان را شکست می‌دهد و به فینال مسابقات می‌رسد، یعنی فوتسال در آسیا پیشرفت زیادی کرده‌ و کشورها در این رشته به هم نزدیک شده‌اند.

وی در خصوص میزبانی کشور اندونزی در این رقابت‌ها گفت: میزبانی بسیار خوب بود و مردم این کشور واقعاً فوتسال را دوست داشتند. فرهاد فخیم (کاپیتان مس سونگون) سال گذشته در واموس اندونزی توپ می‌زد و همین باعث شد مردم این کشور با او و سایر اعضای تیم، رفتاری صمیمی داشته باشند. ما در کشور اندونزی بسیار احساس راحتی می‌کردیم.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام باشگاه‌های فوتسال آسیا فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام باشگاه های فوتسال آسیا فوتسال تیم فوتسال مس سونگون جام باشگاه های فوتسال آسیا فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین