Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در این نشست از دستگیری 5 هزار و 623 مجرم و کشف 61 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان از ابتدای سال تا نیمه مرداد امسال خبر داد.

وی گفت : از مجموع مجرمین دستگیر شده، 2 هزار و یکصد نفر آن ها سارق و مظنون به سرقت هستند که دستگیری آن ها 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عمده سرقت ها در حوزه محتویات و قطعات داخل خودرو بوده است که می طلبد شهروندان دقت بیشتری در خصوص نگهداری اموال خود به خرج دهند.

سرهنگ براری با بیان اینکه از مجموع 5 هزار و 823 مجرم دستگیر شده در سطح شهرستان کرمانشاه 34 نفر آن ها را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند، افزود: در دستگیری مجرمان 12 درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از ماموریت های پلیس را مبارزه با پدیده قاچاق عنوان و تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا نیمه مرداد ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده به 61 میلیارد و 450 میلیون یال می رسد.

وی ادامه داد: در چهار ماه و نیم سپری شده از سال، 36 مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان برگزار که حاصل آن کشف 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر بود.

سرهنگ براری همچنین از پلمپ 230 مغازه و منزل که در کار عرضه موادمخدر فعالیت می کردند خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه براری کشف 226 هزار و 177 عدد قرص روانگردان را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان کرمانشاه در این مدت عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش 73 درصدی دستگیری معتادان متجاهر، گفت: همکاران ما این آمادگی را دارند در صورت وجود کمپ های ترک اعتیاد این افراد را ظرف مدت 48 ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ براری تصریح کرد: برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر از جمله مطالبات مردمی است که همواره از ماموران پلیس درخواست می شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان؛ پلمپ 120 قلیان سرا که تبدیل به پاتوقی برای اعمال مجرمانه شده بودند را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای سیم برق ساعاتی پس از انجام سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت سیم برق در شهرک کارمندان و با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران انتظامی کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پژوپارس در کنار رودخانه چم بشیر اقدام به جمع آوری سیم برق می کند، از این رو دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد اما پس از مدتی تعقیب و گریز نهایتا خودرو متوقف و راننده آن که با یک قبضه شمشیر قصد هجوم به سمت ماموران را داشت دستگیر شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: متهم در کلانتری به 2 فقره سرقت اعتراف کرد اما با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای است جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.

وی در پایان کشف سرقت ها و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عمده سرقت ها در حوزه محتویات و قطعات داخل خودرو بوده است

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.
وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

دستگیری ۲ نفر از اشرار تحت تعقیب در گلشهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه گلشهر کرج که تحت تعقیب مرجع قضایی بودند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادر بیگی" اظهار کرد : در پی به دنبال ارجاع پرونده دستگیری ۲ نفر از اشرار منطقه گلشهر کرج به دایره مبارزه با شرارت سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سازمان به رغم اینکه متهمان از تحت تعقیب قرار گرفتن خود مطلع و به صورت دائم در حال تغییر مکان بودند، با انجام اقدامات فنی موفق به ردزنی آن ها در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر ۲ شرور در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر سازمان اطلاعات منتقل شدند.

سرقت میلیاردی منزل در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق که در یک فقره سرقت مقادیری طلا و وجه نقد را سرقت کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: در پی ارجاع پرونده یک فقره سرقت منزل در منطقه جهانشهر کرج که که منجر به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۳ قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و انجام کارهای اطلاعاتی، ۲ متهم در این زمینه شناسایی و سارقان دریک عملیات منسجم ودقیق باهماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیرشدند .
این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های اولیه با توجه به مستندات موجود، سارقان به یک فقره سرقت وجه نقد و طلا به مبلغ یک میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضایی بصورت صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل