Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:39:26 GMT

30 هزار ورزشکار گلستان بیمه ورزشی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۳۲۴۸

30 هزار ورزشکار گلستان بیمه ورزشی شدند

گرگان - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 30 هزار ورزشکار سازمان یافته با حضور در دفاتر و مراکز این هیات، اقدام به دریافت کارت بیمه ورزشی کرده و ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،؛ علی اصغر آیت اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته مجموع کل ورزشکاران سازمان یافته این استان 59 هزار و 600 نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات انجام شده پزشکی ورزشی برای ورزشکاران این استان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 مورد تشکیل پرونده برای مصدومین در میادین ورزشی داشته ایم که بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه درمان برای آنان پرداخت شده است.
وی با بیان این که همچنین 30 ورزشکار مصدوم این استان برای کارهای درمان و عمل جراحی به تهران اعزام شده اند، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای احداث کلینیک سلامت ویژه ورزشکاران استان، زمین مورد نظر انتخاب شده، اما واگذاری آن به هیات به مشکلاتی برخورده که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در دست پیگیری است.
آیت اللهی گفت: قرار است در صورت واگذاری زمین به هیات، هزینه ساخت و تجهیز آن به مبلغ 6 میلیارد ریال از سوی فدراسیون تامین می شود.
رییس هیات پزشکی ورزشی گلستان از افزایش سقف هزینه های درمان ورزشکاران خبر داد و افزود: این هزینه ها به مبلغ 70 میلیون ریال رسیده و هزینه های دندانپزشکی نیز تا سقف 10 میلیون ریال به ورزشکاران پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به این که هیات پزشکی ورزشی در واقع پشتیبان و حامی ورزشکاران و قهرمانان است، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات الکترونیک دولت، ما نیز کارت های بیمه ورزشکاران را به صورت الکترونیکی صادر می کنیم.
آیت اللهی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی آشنایی با داروهای مکمل و برخی داروهای غیرمجاز را برای دانش آموزان و والدین آنان با همکاری آموزش و پرورش از مدارس آغاز کرده ایم و در جهت مبارزه با داروهای قاچاق و غیرمجاز، نظارت کامل بر باشگاه ها داریم که در صورت مشاهده از طریق مراجع قانونی به شدت با مدیران باشگاه ها برخورد خواهیم کرد.
3014/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پزشكي ورزشي ورزشكاران بيمه شده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا