Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو هفته پیش نوزادی سه روزه در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. درپی این اتفاق پدر نوزاد به کلانتری مراجعه و شکایت کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که پرستار شیفت به علت گریه زیاد نوزاد در یکی از انگشت‌های دستکش لاتکس، پنبه می‌گذارد و پس از ریختن مقداری قندآب آن را در دهان نوزاد قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستکش پس از مدتی به دلیل مکیدن پاره شده و پنبه وارد دهان نوزاد شده و باعث خفگی نوزاد سه روزه می‌شود.

مادر نوزاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ می‌گوید: دختر سه روزه‌ام را به دلیل زردی در بیمارستان بستری کردیم. پرستار شیفت صبح خیلی کمک حالم بود. ورود مادران به اتاق بستری کودکان فقط برای شیر دادن به نوزاد ممکن بود و مادران هر سه ساعت یک بار برای شیر دادن به نوزاد وارد اتاق می‌شدند.

وی ادامه داد: وقتی وارد اتاق شدم، متوجه شدم کودکم نفس نمی‌کشد، پرستار را صدا کردم، اما مشغول بازی با گوشی همراهش بود. در همین حال شروع به جیغ زدن کردم که مرا از اتاق بیرون کردند و مسئول بخش بعد از گذشت زمانی مرا متهم کرد که نوزادم را با پتو خفه کرده ام، این در حالی است که من هیچ پتویی همراه خود نداشتم.

بیشتر بخوانید: نقشه شوم مادر شوهر برای عروس/ نابودی زندگی پسر به دست مادر 

مادر افزود: تمام مسئولان بیمارستان سعی کردند مرا مقصر مرگ کودکم کنند، تا اینکه به کلانتری شکایت کردیم و نظام پزشکی ضمن تایید عمدی بودن مرگ کودکم در حال بررسی های بیشتر است.

وی با بیان اینکه دادگاه برای رای منتظر گزارش نظام پزشکی است، گفت: اتاق نوزادان مجهز به دوربین بود و دادگاه اعلام کرده است که اگر در بازه ای از زمان فیلم های دوربین پاک شده باشد؛ مسئولان بیمارستان باید پاسخگو باشند.

گفتنی است این حادثه در یکی از بیمارستان های شهر کرج واقع در استان البرز رخ داده و هنوز عامل مرگ نوزاد سه روزه به طور دقیق مشخص نشده است، برای اظهار نظرهای بیشتر منتظر رای نظام پزشکی هستیم.

بیشتر بخوانید: قتل پسر به دست پدر در یاسوج 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان  پیش از سخنرانی رییس جمهور در اجتماع مردم دامغان گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان دچار مشکلات است و انتظار می‌رود دولت سیزدهم رفع این مشکلات را با ساخت بیمارستان دوم و توجه به توسعه و تجهیز بیمارستان ولایت مدنظر داشته باشد.

امام جمعه دامغان ادامه داد: راه‌اندازی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی در دامغان از درخواست‌های مردمی برای کمک به رفع مشکل بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود تحقق این خواسته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان دامغان از جمله وجود تپه‌حصار دامغان با تاریخ هفت‌هزار ساله و شکل‌گیری اولین مسجد بعد از ورود اسلام به کشور به نام مسجد تاریخانه، توجه ویژه دولت سیزدهم به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان و ارتقای این اداره شهرستانی به اداره ویژه خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما