Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان جیرفت گفت: ۳ شی عتیقه مربوط به عصر مفرغ با قدمت ۵ هزار ساله توسط پلیس امنیت عمومی جیرفت کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی شامگاه گذشته تعداد سه شی عتیقه مربوط به عصر مفرغ با قدمت ۵ هزار ساله کشف و ضبط شد.

حسین سلامی افزود: در عملیات پلیس Police یک ظرف سفالی بزرگ با بدنه گرد به ارتفاع ۳۰ سانتی متر و یک ظرف سفالی کوچک به ارتفاع ۱۰/۵ سانتی متر و یک قطعه شی سنگی سبز رنگ استوانه‌ای شکل با تزیین کنده هندسی ریز به ارتفاع ۳/۵ سانتی متر و قطر ۳ سانتی متر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی جیرفت در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس نظریه کارشناس میراث فرهنگی قدمت اشیاع کشف شده ۵ هزارساله و مربوط به عصر مفرغ است.

این مقام قضایی ضمن درخواست از مردم در خصوص همکاری جهت کشف اشیا عتیقه اظهار کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان عتیقه ادامه دارد و دستگاه قضایی با شدت با این افراد برخورد خواهد کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police قطر دستگاه قضایی کشف و ضبط عتیقه جیرفت برخورد عکس ایران فیلم حوادث زندگی پلیس حکم طلاق مرد جوان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشات در میز خدمت مبنی بر تخلفات برخی صنوف اظهار کرد: گشت‌های مشترک به صورت مستمر و جدی با هدف پایش قیمت‌ها، بررسی نحوه خدمات رسانی صنوف به مردم و برخورد با تخلفات صنفی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و از شهروندان عزیز درخواست می‌شود تخلفات صنوف مختلف و واحدهای تولیدی را در اسرع وقت جهت بررسی و برخورد قانونی گزارش دهند.

وی افزود: در این گشت مشترک، ارائه خدمات تمامی واحدهای صنفی بررسی و انبار یک فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل حجم بالای کالاهای تاریخ گذشته دستور پلمب گرفت که به محض طی شدن مراحل اداری ظرف ۴۸ ساعت آینده، با دستور مرجع قضائی رسیدگی کننده مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم و مجدداً گزارش دقیق آن را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

فرماندار ویژه شهریار ادامه داد: این بازرسی‌ها به صورت سرزده در ایام هفته و مستمر در طول سال انجام می‌گیرد و بازرسانی از فرمانداری، ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صنعت، معدن تجارت، اماکن فراجا، دامپزشکی و… در این گشت‌های مشترک حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله: گران فروشی، کم فروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عدم درج قیمت کالاها و… برخوردهای لازم با متخلفین صورت و برای تمام واحدهای متخلف پرونده تشکیل داده می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شهریار تصریح کرد: تأمین سلامت غذایی همشهریان یکی از اولویت‌های مهم ماست و با کسانی که قصد به خطر انداختن سلامتی مردم را دارند قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است تمام ادارات عضو کارگروه تنظیم بازار شهرستان با افزایش بازرسی‌ها خود اجازه ندهند این قبیل واحدها به تخلفات خود ادامه دهند و سلامتی مردم را به خطر بیاندازند.

کد خبر 6083894

دیگر خبرها

  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار