Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: کشفیات کالای قاچاق در استان به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش ۵ درصدی داشته است.

انصاری با اشاره به عملیات های انجام گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان، اظهار کرد: با هدف برخورد و جمع آوری معتادین، برخورد با توزیع کنندگان،  مصرف کنندگان و فروشندگان مواد مخدر،  ۵۳ طرح عملیاتی در استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری تصریح کرد: خروجی این عملیات ها دستگیری ۶۸۳ قاچاقچی، تهیه کننده، مصرف کننده، حمل کننده و فروشنده مواد مخدر و همچنین کشف دو هزار و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر بوده  که این میزان از کشفیات افزایش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

انصاری با تاکید بر افزایش همه جانبه امنیت، از کنترل مزاحمت های خودروهای با حرکات نمایشی در محلات هدف و با جدیت و کنترل بیشتر خبر داد.

انصاری با اشاره به احساس نیاز به توسعه پایش تصویری در استان از پیگیری برای بهبود ظرفیت ها توسط دستگاه های متولی و لینک نیروی انتطامی به این سیستم های پایشی خبر داد و گفت: پایش تصویری بسیاری از اهداف ارتقای امنیت را رقم می زند.

انصاری به پیشگیری از جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: جرایم به دو بخش عادی و خشن تقسیم می شود که در حوزه سرقت از طلافروشی ها به عنوان جرایم خشن، در کوتاه ترین زمان کشف سرقت های پیچیده ای در استان محقق شد.

وی افزود: در حوزه کشف سرقت از طلافروشی یاسوج با احصای سرنخ ها و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خروجی مناسبی رقم خورد و عملیات های همزمانی در استان اجرایی شد که تقدیر مرکز را در پی داشت.

انصاری با بیان اینکه رتبه استان در شاخص های مختلف امنیت افزایش داشته است، گفت: در پیشگیری از وقوع سرقت رتبه و جایگاه استان  سوم کشور است که کارنامه درخشانی برای مردم و پلیس استان محسوب می شود. انصاری همچنین از کاهش ۳۳ درصدی نزاع با کسب رتبه آخر کشور برای استان خبر داد و از تلاش و همکاری مراجع قضایی برای تحقق اهداف در بخش های مختلف تقدیر کرد.

انصاری با اشاره به وقوع یک فقره قتل طی ابتدای هفته در مرکز استان، اظهار داشت: این مورد قتل خانوادگی بوده و توسط اسلحه کمری انجام گرفته است.

وی افزود: در همین راستا عامل قتل که پدر خانواده بوده و فرزند خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

انصاری در ادامه از کاهش ۳۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری خبر داد و بیان کرد: تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری ۱۷ درصد افزایش داشته است.

انصاری با تاکید بر پیگیری برای تجهیز و توسعه زیرساختی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیز نیروی انتظامی نیازهای مختلفی به مرکز ارسال شده و به دنبال ارتقای ظرفیت های زیرساختی، تجهیزاتی و نیروی انسانی هستیم.

انصاری از کشف سرقت از عابرکارت های چندین مال باخته توسط پلیس استان خبر داد و بیان کرد: با اعلام گزارشات مردمی مبنی بر برداشت از کارتهای بانکی آنها، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انصاری با اشاره به جزئیات کشف جرم، افزود: در همین راستا مشخص شد که ۷۵۰ میلیون تومان از طریق اسکیمر اطلاعات کارت های بانکی مال باختگان توسط فردی به سرقت رفته است.

انصاری تصریح کرد: با فعالیت پلیسی متهم پرونده در استان همدان دستگیر و به استان انتقال یافت تا روند اجرای تکمیل پرونده انجام شود.

انصاری با اشاره به تعامل و ارتباط با مردم، عنوان داشت: در این راستا برنامه های متعددی در استان برگزار شده است.

انصاری جلسات پرسش و پاسخ با مردم مناطق مختلف استان را از جمله برنامه های عملیاتی شده در راستای تعامل با مردم دانست و گفت: ارتباط از طریق سامانه و همچنین دیدار با ریش سفیدان، بزرگان و معتمدین را نیز در دستور کاری داریم.

انصاری با تاکید بر نقش امنیت در توسعه، ابراز داشت: امنیت پایدار توسعه اجتماعی و پیشرفت بخش های مختلف را رقم می زند که عدم کارکرد مناسب در این حوزه باعث ضعف در سایر مؤلفه ها خواهد شد.

انصاری با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: عصر حاضر، عصر ارتباطات است و اصحاب رسانه رسالت بزرگی بر عهده دارند.

انصاری خاطرنشان کرد: دانش و سواد رسانه ای از اثرات منفی فضای مجازی جلوگیری می کند و سواد لازم در این حوزه، خروجی های مناسبی خواهد داشت.

وی از دیگر کاردهای های مثبت رسانه را جهت دهی صحیح به افکار عمومی و تولید محتوا و تعمیق ارتباط لایه های مختلف اجتماعی با ایجاد همدلی و وحدت دانست.

انصاری همچنین اطلاع رسانی به موقع و هدفمند را از دیگر ظرفیت ها با تحقق آگاهی بخشی رسانه به جامعه عنوان کرد.

کد خبر 4373378

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی انصاری نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان