Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، مهدی مقدم منش در نشست هم اندیشی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان این خبر افزود: تاکنون ۲ هزار و ۷۶۴ نفر شرکت کننده برای حضور در مرحله نهایی سیزدهمین دوره المپیاد ورزش های قهرمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تبریز اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت گفت:‌ مشارکت این تعداد شرکت کننده در مرحله نهایی المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت یک رکورد محسوب می‌شود که نشان از رشد و تعالی ورزش قهرمانی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و نشان دهنده این مطلب است که ورزش بخصوص ورزش قهرمانی در این دانشگاه‌ها به جایگاه واقعی خود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجربه سوم خود را برای میزبانی مرحله نهایی المپیاد قهرمانی دارد، افزود: تبریز آخرین بار در سال ۹۳ میزبان شایسته‌ای برای مرحله نهایی این رویداد بزرگ ورزشی بود و قطعا تلاش داریم این رویداد بزرگ ورزشی را به بهترین نحو در تبریز برگزار کنیم.

مقدم منش با تشکر از دانشگاه‌هایی که میزبان مسابقات ورودی المپیاد سیزدهم بودند، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، شاهرود میزبان شایسته ای برای مسابقات ورودی المپیاد در رشته های بسکتبال، والیبال و فوتبال بودند و خزرآباد ساری نیز از فردا میزبان مسابقات ورودی در دو رشته بدمینتون وتنیس روی میز خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت دانشگاه ها برای حضور در مسابقات ورودی المپیاد گفت: مشارکت ۱۶ تیم در مسابقات ورودی بسکتبال و حضور ۳۰ تیم از دانشگاه ها در مسابقات ورودی والیبال بی نظیر بود و تاکنون این حضور گسترده سابقه نداشته است و این مساله موید این نکته است که ورزش قهرمانی در دانشگاه های وزارت بهداشت به جایگاه واقعی خود رسیده است.

رئیس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان شهر مرکز گردشگری کشورهای اسلامی شناخته شده است، گفت: خوشحال هستیم که امسال در تبریز میزبان المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت هستیم و قطعا برای شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ ورزشی برنامه های گردشگری و تبریزگردی تدارک دیده ایم.

مقدم منش درباره اسکان شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی گفت: با رایزنی هایی که با مسئولان وزارت علوم داشتیم قرار بود بخشی از اسکان شرکت کنندگان در خوابگاه های تحت نظارت این وزارتخانه انجام شود اما متاسفانه این مساله محقق نشد اما برای اسکان علاوه بر خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دو دانشگاه تربیت معلم و فنی و حرفه ای بهره مند خواهیم شد.

وی در خصوص مسائل فنی و داوری مرحله نهایی المپیاد گفت: از داوران سطح یک فدراسیون برای برگزاری مسابقات استفاده خواهد شد البته داوران بومی و استانی نیز برای قضاوت بازیها به کار گرفته می شوند.

کد خبر 4373470

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 97 وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بدون آزمون دانشجویان حسین توکلی منصور غلامی دانشگاه های ایران دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود