Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه یازدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اختتامیه یازدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا در دانشگاه شهید بهشتی با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج و دکتر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال یروزرسانی...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

رضا رنجبرکریمی، رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد، با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: زیرساخت لازم برای برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه در کنفرانس‌های گذشته، شرکت‌کنندگان این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، بیان داشت: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

 مالک نادری، رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه امسال به‌میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس هر سال به همت انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود. 

نادری با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد، تصریح کرد: از جمله آن ها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.

 نادری ادامه داد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن محمد شفیعی‌دهج از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه علی ایرانمنش، دبیر انجمن‌های علمی ایران با اشاره به اینکه با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، بیان داشت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی به همت انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران، یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال است که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است، تصریح کرد: این انجمن در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی است که طی امسال به دانشگاه ولیعصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده است واین دانشگاه نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

 در پایان تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برای برگزاری این کنفرانس امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود