Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص قیمت گذاری فولاد در بورس کالا، اظهار داشت: پیرو جلسه‌ای که با تولیدکنندگان فولاد و شمش، مسئولین وزارت صنایع، بخش خصوصی و مرکز پژوهش‌ها در ارتباط با روند قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس کالا داشتیم با توجه به تصمیمات اخیر ارزی مقرر شد نحوه قیمت گذاری‌ها را جداگانه در جلسه‌ای دیگری بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث‌های کارشناسی خوبی در زمینه قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس کالا انجام شد؛ اما به جمع بندی نرسیدیم، گفت: روند قیمت گذاری محصولات فولادی از جمله شمش در بورس باید بر اساس تصمیمات جدید ارزی با مسئولان بورس کالا، سهام داران بورس و شرکت‌های فولادی بررسی و مشخص شود.

 در زمینه تنظیم بازار و نحوه قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس به جمع بندی نرسیده ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تنظیم بازار محصولات فولادی نیز باتوجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به جلسات بعدی موکول شد، ادامه داد: تاکنون در زمینه تنظیم بازار و نحوه قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس به جمع بندی نرسیده و تنها مباحث کارشناسی مطرح شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: اینکه به مردم اطمینان داده شود که محصولات فولادی کشور نیاز بازار داخلی و صادرات را تامین می‌کند، شفاف سازی صورت بگیرد، امکان دسترسی به انبارها وجود داشته باشد، از تولید حمایت شود و شرکت‌های فولادی به تعهدات خود عمل کنند  از جمله مباحثی بود که در نشست برگزار شده به جمع‌بندی رسید.

 بررسی دستورالعمل تنظیم بازار در جلسات بعدی انجام می شود

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دو موضوع تاثیرگذار در روند قیمتی محصولات فولادی شامل قیمت پایه در بورس کالا و دستورالعمل تنظیم بازار به ادامه بحث‌ها در جلسات بعدی موکول شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد