Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:51:11 GMT

مطالبات شرکت برق تا پایان سال جاری پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۴۰۶۱

مطالبات شرکت برق تا پایان سال جاری پرداخت شود

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان؛امیری در جلسه بررسی مطالبات برق استان با اشاره به مکاتبات وزارت نیرو با وزارت کشور در این خصوص درسطح استان‌ها اظهار کرد: پرداخت نکردن هزینه جاری ادارات و نهادها به شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز و برق استان نباید مانع اجرای پروژه‌های آنان شود.

او افزود: بخش اعظمی از اعتباراتی که این شرکت‌ها در سطح ملی دریافت می‌کنند به میزان وصول مطالبات آنها در سطح استان منوط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری  با بیان اینکه شرکت گاز ایران به دلیل عدم وصول درآمدهای خود در لرستان تعدادی از پروژه‌هایی که به مناقصه گذاشته‌اند را لغو کرده است، تصریح کرد: جلسه‌ای تحت این موضوع برگزار و صورت‌جلسه آن با پرداخت بدهی بعضی از دستگاه‌ها به مرکز ارسال شد تا مجوز پیمانکاری گاز رسانی آن پروژه‌ها صادر شود.

او بیان کرد: پرداخت نکردن بدهی این شرکت‌ها به واسطه نداشتن هزینه جاری دستگاه‌ها و نهادها نیست بلکه این روند به یک عادت تبدیل شده است.

امیری یادآورشد: هزینه‌های جاری نباید به گونه‌ای انباشته شود که دیگر توانایی پرداخت آن را نداشته باشیم.

در این جلسه با تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دستگاه‌ها تا پایان سال جاری موظف به پرداخت بدهی برق خود بصورت نقدی و یا اقساطی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب ایران برق معاون وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم