Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@05:28:03 GMT

خرید تجهیزات ضروری برای آتش نشانی یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۴۱۳۷

به گزارش خبرگزای صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج و حومه با بیان اینکه برای خرید این تجهیزات ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت:این اعتبار با کمک معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با تخصیص اسناد خزانه اسلامی و اعتبارات داخلی شهرداری یاسوج تامین شده است.
آقای یوسفی افزود:خرید ۳۴ دست لباس آتش نشانی،۱۰ دستگاه تنفس انفرادی،۳ دستگاه تخلیه دود، شارژ سیلندر هوا و تشک نجات از جمله این تجهیزات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی ادامه داد:با خرید این تجهیزات امدادرسانی در سوانح به صورت بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.
وی همچنین از خرید خودرو‌های مجهز به امکانات روز آتش نشانی در آینده نزدیک برای این مرکز خبر داد و اضافه کرد: برای خرید این خودرو‌ها ۷۶۳ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد اسناد خزانه مدیرعامل آتش نشانی یوسفی تجهیزات امدادرسانی اعتبارات شهرداری یاسوج تجهیزات یاسوج اسناد خزانه لباس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حامد یزدی مهر عصر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی، غربی و ارتفاعات خبر داد.

یزدی مهر اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست مثل داربست ها، در فعالیت های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه ها و استحکام نهال های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد