Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > محیط زیست - سلیمانی راد از بازداشت یک عضو شورای شهر تهران به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و عدم خارج از ضوابط قانونی خبر داد.

رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در رابطه با بازداشت 9 تن از اعضای شوراهای استان تهران اظهار کرد: درطول یک ماه اخیر چند تن از اعضای شورهای اسلامی استان تهران به علت تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 5 نفر از این اعضا با قرار وثیقه آزاد شده و برای اعضای آزاد شده حکم صادر خواهد شد که طبق ماده 91 قانون تا زمان صدور حکم قطعی، این افراد از سمت خود تعلیق می شوند.

سلیمانی راد گفت: 6 عضو شورای روستاهای استان نیز به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت و سلب عضویت شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر از اعضای شورای شهر تهران نیز به همین دلیل بازداشت شد.

 

 

 

۴۲۴۲

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا