Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: بازی های آسیایی نباید آنقدر بی در و پیکر باشد که هر تیمی دلش خواست یک روز انصراف بدهد و روز دیگر بازگردد.

ایران آنلاین / حامد حدادی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

* درد زیادی دارم و پزشکان گفته اند باید کمتر بازی کنم!

آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: حدود دو هفته بود که با درد تمرین می‌کردم و همین موضوع باعث شد که بیمارستان بروم و پس از سونوگرافی مشخص شد که کشاله‌ام پاره شده است، پزشکان گفتند چند روزی را باید استراحت کنم و فعلا کارهای فیزیوتراپی را انجام می‌دهم امیدوارم زودتر به تمرینات و بازی‌های آسیایی برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز دیگر وقت دکتر دارم و آنجا همه چیز مشخص خواهد شد. 

وی در مورد اینکه آیا قطعا در بازی‌های آسیایی حاضر خواهد شد یا خیر، گفت: پزشکان گفتند کمتر باید بازی کنم و فشار بیاورم، اما حتما با تیم می‌روم و تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم، در مجموع درد زیادی دارم اما جای نگرانی نیست.

* تمام سعی مان را می‌کنیم در جاکارتا به طلا برسیم

ملی‌پوش بسکتبال در مورد اینکه مدال طلای بازی‌های آسیایی در سبد افتخار بسکتبال ایران کم است، خاطرنشان کرد: یک مقام سومی و یک مقام دومی داریم، در دوره گذشته با بدشانسی طلا به نقره تبدیل شد، امسال تمام سعی‌مان را می‌کنیم به مدال طلا برسیم. قول طلا نداده‌ایم اما این قول را می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را انجام دهیم. 

* نباید بازی‌های آسیایی انقدر بی در و پیکر باشد

وی در مورد انصراف تیم‌های هم‌گروه ایران گفت: نمی‌دانم چه بگویم اما نباید مسابقات اینقدر بی‌در و پیکر باشد که تیم یکبار انصراف بدهد و یکبار دیگر بازگردد، می‌ترسیم امارات هم یک روز مانده به مسابقات بازگردد. از سوی دیگر، مشکلات دیگری هم وجود دارد، ما در دوره قبلی 6 ماه با یک توپ تمرین کردیم اما در مسابقات توپ‌های متفاوتی بود. من به مسئولان گفتم اگر توپ مسابقات فرق دارد به ما اطلاع دهند تا بتوانیم با آنها تمرین کنیم، اینطور نباشد که برویم آنجا و توپ‌ها متفاوت باشد. مشکلات دیگری هم وجود دارد که نمی‌دانم قابل گفتن است یا نه. من در صحبت‌هایم سعی کردم همه چیز را بگویم. 

* تیم کامل باید همراه مان باشد

وی عنوان کرد:‌ شنیدم قرار نیست ماساژور و بدنساز همراه تیم ملی باشد، با این شرایط تیم ما کمبود دارد. چهار سال پیش پزشک‌مان را همراه خود بردیم، پزشک فرق دارد،‌ آسیب‌شناسی‌ها فرق دارد و نیاز است که یک تیم کامل همراه باشد. حالا با این شرایط فکر می‌کنم باید با هزینه خودمان ببریم و برای موفقیت همه چیز باید کامل باشد.

* برای بستن قرارداد طمع کردیم!

وی در مورد اینکه چرا تاکنون قرارداد نبسته است، گفت:‌ پس از پایان فصل گذشته چین سه پیشنهاد داشتم اما اشتباه مدیر برنامه‌هایم بود که نتوانستم قرارداد ببندم چون پیشنهاد بالایی داده بود، واقعیت را باید بگویم که ما طمع کردیم، در حال حاضر با یکی دو تیم چینی دیگر مذاکره می‌کنم اما باز هم مشخص نیست که حتما در چین حضور داشته باشم، شاید در ایران بازی کنم شاید هم اصلا قرارداد نبندم. 

* اگر تیمی پیدا نشد با آکادمی خودم وارد لیگ می‌شوم!

وی در مورد اینکه آیا تیمی در ایران برای فصل بعد مشخص شده است که شما را بخواهد، گفت: پیدا می‌شود! اگر هم نشد، تیم آکادمی خودم را وارد لیگ می‌ کنم، هیچ‌کدام از باشگاه‌ها که پول نمی‌دهند، ما هم نمی‌دهیم، یا در میانه راه تیم را منحل می‌کنیم! (با خنده) بهنام یخچالی و سجاد مشایخی قول دادند به تیم من بیایند، اوشین ساهاکیان را هم از آمریکا می‌آوریم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای

 محمد محشری در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی و جهانی واگذار کرد.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم