Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از کشفیات کالاهای قاچاق در عملیات مرصاد ۱۰ اظهار داشت: عملیات مرصاد ۱۰ یک هفته طول کشید که امروز بخشی از کشفیات این عملیات در سه حوزه را شاهد هستیم.

وی افزود: در حوزه کشفیات قاچاق کالا ۸۲ تیم در سطح استان و مبادی ورودی و گلوگاه ها مستقر شدند و کالاهای قاچاق و یا ظن به قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کشف، ۷۳ قاچاقچی دستگیر و ۴۳ خودروی حامل مواد قاچاق توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به طور کلی اقلام کشف شده در عملیات مرصاد ۱۰ شامل اقلام دارویی، آرایشی، خوراکی، لوازم خودرو، پوشاک و پارچه است.

وی در ارتباط با سرنوشت مواد مخدر کشف شده با قابلیت دارویی نیز تاکید کرد: مواد مخدر کلا به مرکز منتقل می شود و بخشی که ظرفیت دارویی دارد البته اگر مطابق با استانداردهای خاص باشد در داروسازی استفاده و مابقی امحا می شود.

معصوم بیگی بیان داشت: به طور کلی از ابتدای امسال حدود ۴۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و یک هزار و ۵۰۰ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از اولویت های نیروی انتظامی استان مقابله با قاچاق کالا و توجه به شعار سال مبنی بر تولید ملی است، ابراز داشت: همچنین در حوزه مربوط با مواد مخدر که به عنوان یک ابر آسیب شناخته شده و نگرانی عمومی و دغدغه همگانی ایجاد کرده است نیروی انتظامی توانست ۱۵ تن انواع مواد مخدر در سال جاری کشف کند.

افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه با مجاهدت های فرزندان مردم در نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۵ درصد افزایش کشف داشتیم، تاکید کرد: در عملیات مرصاد ۱۰ تنها یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با این بلای خانمان سوز به شکل شبانه روزی برخورد می کند و پاکسازی در مناطق آلوده به شکل مستمر اجرا و در نقاط گلوگاهی حضور فعال دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: مبارزه با اراذل و اوباش خط قرمز مطلق ماست و با قاطعیت و به شکل مستمر این افراد رصد شده و تحت‌ هیج شرایطی اجازه فعالیت به آنها نمی دهیم. 

وی اضافه کرد: همچنین هماهنگی خوبی با حوزه قضایی برای برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری و کشف سلاح های سرد و گرم انجام شده است.

معصوم بیگی ادامه داد: در عملیات مرصاد ۱۰ بخشی از سلاح های مکشوفه اعم از جنگی، شکاری، قمه و قداره در معرض نمایش قرار گرفت.

کشفیات حوزه سلاح گرم دو برابر سال گذشته شده است

وی گفت: کشفیات حوزه سلاح گرم دو برابر سال گذشته شده است و در بخش برخورد با اراذل و اوباش ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش برخورد را مطابق با مطالبه عمومی داریم، بر این اساس تاکید می کنیم اراذل و اوباش هیچ فعالیتی نداشته باشند، چراکه در رصد کامل پلیس قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مطابق آخرین ارزیابی ها شرایط امنیتی استان خوب است و نسبت به گذشته نیز بهتر شده است، تاکید کرد: مردم همیشه قدردان بودند و در کنار خادمان خود حضور دارند.

کد خبر 4373537

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان قاچاق مواد مخدر قاچاق کالا روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید

به گزارش همشهری آنلاین، دقایقی قبل یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان هیرمند به شهادت رسید.

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 843937 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید