Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ با توجه به مشکلات ادغام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، سید‌محمدجعفر پروانیان، مدیرعامل و مصطفی ادیب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه‌ روز گذشته، 21 مرداد‌ماه دیداری با آیت‌الله سید‌یوسف طباطبائی‌نژاد، امام جمعه شهر اصفهان و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان داشتند.
براین اساس، در این دیدار مشکلات پیش رو و چالش‌هایی که در سطح مرکز(تهران) باعث رکود فعالیت‌های قرآنی کشور و از جمله استان اصفهان شده، مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین گزارشی از فعالیت‌های مؤسسات و مشکلات پیش‌روی آنان از سوی مدیرعامل به امام جمعه ارائه شد که ایشان بر روند فعالیت‌های مؤسسات و اتحادیه در قوت خود تأکید کرد و همچنین عنوان کرد‌ که به زودی جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان برگزار شده و این موارد در آن جلسه به منظور ارتقای مسائل قرآنی استان مطرح می‌شود.
آیت‌الله طباطبایی در پایان با حمایت که از فعالیت‌های قرآنی استان، اظهار کرد: باید به وظیفه قرآنی خود در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم استوار بود و مستقل از ادغام اتحادیه کشوری، اتحادیه استانی به کار خود ادامه بدهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی اتحادیه قرآنی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی