Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال امید به دلیل کمبود امکانات از سوی میزبان بازی‌های آسیایی در چند روز گذشته با مشکلاتی متعددی مواجه شده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید به دلیل کمبود امکانات از سوی میزبان بازی‌های آسیایی در چند روز گذشته با مشکلاتی متعددی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*محل تمرین از محل اقامت ملی پوشان بسیار زیاد است و کاروان تیم ملی کشورمان برای رسیدن به محل تمرین روزانه دو ساعت در اتوبان‌های جاکارتا معطل می‌شوند. زمین تمرین در منطقه غرب جاکارتا بسیار محدود است. از صبح امروز حمید استیلی مدیر تیم‌های امید از چند زمین تمرینی در اطراف هتل بازدید کردند که هیچ کدام از زمین‌ها شرایط تمرین برای ملی پوشان را نداشت.

*توپ‌های آدیداس که قرار است در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی استفاده شود، در اختیار تیم امید قرار نداشت و به همین دلیل مدیران این تیم ١٢ عدد توپ آدیداس از فدراسیون فوتبال اندونزی قرض گرفته‌اند. قرار است با سفر مسئولان فدراسیون فوتبال توپ‌های آدیداس به اندازه کافی در اختیار ملی پوشان امید قرار بگیرد.

* تمامی تیم‌های حاضر در گروه ایران در کمپ بیگ استار تمرین می‌کنند به استثنای عربستان. تیم‌های ملی ایران، کره شمالی، میانمار، نپال، عمان در هتل کلکشن مستقر هستند و فقط عربستان از این گروه در این هتل حضور ندارد.

*علیرضا آرتا یکی از مدافعان کلیدی ایران است که به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی نیاز است گارد صورت برایش تهیه شود که همچنان مدیران تیم امید منتظرند این گارد از تهران به دست‌شان برسد و در صورت تاییدیه کمیته پزشکی مسابقات در دیدار با عربستان مورد استفاده قرار بگیرد.

*تا کنون مسئولان برگزار کننده مسابقات با انجام آخرین جلسه تمرینی در استادیومی که قرار است مسابقه ایران و عربستان برگزار شود موافقت نکرده‌اند و کرانچار هم معتقد است که تمرین روز قبل از مسابقه باید در ورزشگاه محل بازی انجام شود.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,27,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!

به گزارش "ورزش سه"، زوانزیگر در مصاحبه‌ای با یک هفته نامه آلمانی گفت: من عصبانیت هواداران را درک می‌کنم، اما فدراسیون فوتبال آلمان هیچ گزینه اقتصادی و قانونی نداشت.

زوانزیگر اضافه کرد که نایکی، تولیدکننده تجهیزات و لوازم ورزشی، پیش از این پنج برابر آنچه آدیداس در دوران همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال آلمان بین سال‌های 2006 تا 2012 ارائه کرده بود، در اختیار ما قرار داده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان توضیح داد: ما با آدیداس به توافق رسیدیم، اگرچه می‌توانستیم با نایک دستاوردهای بیشتری داشته باشیم. زیر سوال بردن آدیداس در آن زمان در فدراسیون فوتبال آلمان دشوار بود.

اتحادیه فوتبال آلمان پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در حال پایان دادن به همکاری طولانی مدت خود با آدیداس است و نایکی مسئولیت تامین پوشاک تیم ملی آلمان را از سال 2027 تا سال 2034 بر عهده می‌گیرد.

روزنامه اقتصادی «هندلزبلات» آلمان به نقل از منابع صنعتی توضیح داد که «نایکی» سالانه بیش از 100 میلیون یورو (108 میلیون دلار) به فدراسیون فوتبال آلمان که از مشکلات مالی رنج می‌برد، پرداخت خواهد کرد، این یعنی دو برابر ارزش معامله آدیداس با مبلغ سالانه 50 میلیون یورو.

مقامات فدراسیون فوتبال آلمان با توجه به انتقاد شدید بسیاری از سیاستمداران آلمانی از این قرارداد دفاع کردند و زوانسیگر نیز یکی از افرادی است که این انتقادات خشونت آمیز را رد کرد. زوانزیگر گفت: سیاستمداران به تصمیمات یک انجمن مستقل انتقاد می‌کنند، در صورتی که نمی‌توانند ضرورت اقتصادی و قانونی آنها را ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان