Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است بنده معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم. رفتار عادی داشتن همخوانی با جنگ اقتصادی دشمن ندارد و دشمن در حال مدیریت این موضوع است. آفتاب‌‌نیوز : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج امروز در حاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره نامه بسیج به قوه قضاییه برای برقراری آرامش در جامعه اظهارداشت: البته حرکت بسیج به طور جدی از دو هفته پیش در سراسر کشور شروع شد و در طی این مدت بنده اعلام کردم که آماده همکاری با دستگاه‌های مربوطه هستیم.
وی ادامه داد: نامه اخیر رئیس قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب ارسال شد و ایشان هم جواب دادند و این انگیزه بیشتری شد ضمن اینکه ما نیز دیروز نامه‌ای برای رئیس قوه قضاییه تنظیم کرده و بیانیه‌ای نیز صادر کردیم.
رئیس سازمان بسیج یادآور شد: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است بنده معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم. رفتار عادی داشتن همخوانی با جنگ اقتصادی دشمن ندارد و دشمن در حال مدیریت این موضوع است.
سردار غیب پرور خاطرنشان کرد: شاهد مثال آن نیز همین است که در بازه ۱۰ روز تا ۲ هفته‌ای تعداد انبارهایی که بسیجیان در کشور کشف کردند و من نیز به کسانی که مایحتاج مردم را انبار می‌کنند هشدار داده بودم.
وی تصریح کرد: اکنون هم به اینها می‌گویم این کار را نکنید ضمن اینکه اکنون قوه قضاییه جدی‌تر از گذشته پای کار آمده است و ما نیز در کنار قوه قضاییه هستیم تا آنها بتوانند مأموریت خود را الهی‌تر، جهادی‌تر، سریع و دقیق‌تر انجام دهند.
رئیس سازمان بسیج بیان داشت: بنده معتقدم این اوضاع را به راحتی می‌توان مدیریت کرد و کار سختی نیست، معتقدم به مرحله سخت نرسیده‌ایم البته دشمنان خارجی از این موضوع حمایت می‌کنند، منافقان، سلطنت‌طلبان و پیاده نظام‌های آمریکا هستند و دشمن منطقه‌ای داریم و این را می‌دانیم.
وی ابراز داشت: معتقدم با یک نگاه عمیق، انقلابی و جهادی در نظام مدیریتی کشور به راحتی قابل مهار شدن است.
منبع: فارس کد خبر: ۵۳۹۷۳۱ تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بسیج جنگ اقتصادی آرایش جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره « وضو با وجود مانع» پاسخ گفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پاسخ آیت الله العظمی خامنه‌ای به استفتاء درباره «وضو و غسل با وجود مانع» پاسخ گفتند.

متن پرسش و پاسخ عنوان‌شده به این شرح است:

پرسش: اگر خانمی از لاک ناخن استفاده کند که پاک کردن آن برای وضو و غسل مشکل است، آیا می‌تواند وضو و غسل جبیره‌ای انجام دهد یا تیمم کند؟

پاسخ: در اعضای وضو یا غسل نباید عمداً و بدون ضرورت مانعی ایجاد کرد و اگر چنین کند و مانع را برطرف نکند، گناه کرده است و باید علاوه بر وضو یا غسل جبیره‌، تیمّم نیز انجام دهد و بعد از برداشتن مانع بنا بر احتیاط واجب، قضای نمازها را نیز بخواند. در ضمن آنچه عرفاً زینت محسوب می‌شود باید از نامحرم پوشانده شود.

 

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم وضو با وجود درد چیست؟

 

تیمم به دلیل آرایش صورت

برخی فتوای دیگر از سوی آیت‌الله خامنه‌ای درباره وضو با وجود مانع به این شرح است:

پرسش: اگر از جهت تنگی وقت نماز، فرصت پاک کردن مواد آرایشی و غیره برای وضو و غسل نباشد، وظیفه چیست؟

پاسخ: اگر وقت نماز تنگ باشد و وضو و غسل موجب می‌شود، که همه نماز یا قسمتی از آن در خارج وقت واقع شود، باید به جای وضو و غسل، تیمم کند.

 

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ آیا بر ولیّ لازم است کودک را از مشاهده تصاویر مبتذل حفظ کند؟

 

پرسش: خانم‌هایی که برای مجلس عروسی و مانند آن آرایش می‌کنند؛ آیا جایز است به جای وضو، تیمم کنند؟

پاسخ: خیر، باید موانع وضو را برطرف کنند و وضو بگیرند، مگر آنکه عمداً تأخیر بیندازد تا وقت نماز تنگ شود؛ در این صورت گرچه معصیت کرده، ولی می‌تواند با تیمّم نماز بخواند.

پرسش: اگر عروس در صورتش آرایش داشته باشد و نخواهد آرایش را موقع نماز پاک کند، و از طرفی با توجه به فرهنگ امروزه عروس خانم از صبح به آرایشگاه می‌رود و تا آخر شب نیز باید آرایش بر روی صورتش باشد، معمولاً نیز نگه داشتن وضو در این زمان طولانی بعید است آیا می‌تواند تیمم کند؟ یا اینکه نماز را آن قدر به تأخیر بیاندازد، که دیگر فرصت وضو نداشته باشد و تیمم کند؟

پاسخ: در فرض مذکور نمی‌تواند تیمم کند، مگر آنکه عمداً تأخیر بیندازد تا وقت نماز تنگ شود، در این صورت گرچه معصیت کرده، ولی می‌تواند با تیمّم نماز بخواند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود