Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@11:18:34 GMT

انهدام 9 باند توزیع مواد مخدر در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۴۹۰۴

انهدام 9 باند توزیع مواد مخدر در ملایر

9 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون درشهرستان ملایر شناسایی و متلاشی شدند.

ایران آنلاین / سرهنگ داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 85 معتاد متجاهر و 470 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش 135 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کاهش 24 درصدی فوتی تصادفات، افزایش 170درصدی کشف انواع سرقت و افزایش 140 درصدی دستگیری سارقان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: در این مدت از 737 فقره پرونده قضایی 556 پرونده منجر به سازش شد که بیشتر مربوط به نزاع های خانوادگی بود.
وی برگزاری 91 جلسه آموزش همگانی برای پنج هزار و 344 فراگیر در مناطق حاشیه شهر و نقاط جرم خیز را از دیگر اقدامات انتظامی ملایر برشمرد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: همچنین در این مدت 6 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد که ملایر از نظر کشف و مبارزه با کالای قاچاق رتبه نخست استان را دارد.
وی با بیان اینکه به جد مقابل قاچاق کالا ایستاده ایم، تاکید کرد: چنانچه فردی از مخفیگاه موتورهای قاچاق بالای 250 سی سی اطلاعی داشت، به نیروی انتظامی اطلاع دهد.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین خواستار کمک شهروندان برای اطلاع رسانی هرگونه احتکار مواد غذایی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان شد و گفت: در صورت شناسایی انبار احکتار کالا و مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار قتل در این شهرستان 50 درصد کاهش داشته است.
وی حمایت و همراهی رسانه ها را در کاهش بزه ها و معضلات اجتماعی بسیار اثرگذار دانست و افزود: دشمن تمام قد برای از بین بردن نهضت و انقلاب ما ایستاده و لازمه مقابله با آن حفظ وحدت است.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از 440 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان