Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:12:33 GMT

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۴۹۶۴

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور ۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۲۲ مرداد پایان می پذیرد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود.

به گزارش ایمنا، حسین توکلی افزود: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان مجاز از بعدازظهر ۱۵ مرداد آغاز شده است و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مرداد تمدید شده است، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار انتخاب رشته داوطلبان مجاز، گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۲ مرداد تعداد ۴۷۲ هزار و ۷۸۵ نفر انتخاب رشته کرده اند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و همچنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با مطالعه این دفترچه و اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته که در روزهای ۱۵ و ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبانی که فرم انتخاب رشته خود را تا امروز ۲۲ مرداد تکمیل کرده اند نیز تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاحات اعلام شده فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۹۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. ظرفیت پذیرش پیش از اصلاحیه دفترچه راهنما تعداد ۷۶۲ هزار و ۸۳۴ نفر بود که این میزان پس از اصلاحیه افزایش یافت.

منبع: مهر

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخاب رشته کنکور سراسری وزارت علوم اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری