Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای ۲۴ بخشنامه فروش فوری، اقساطی، قطعی و پیش فروش محصولات، زمینه ثبت نام و واگذاری ۲۷۴ هزار دستگاه خودرو برای مشتریان فراهم شده است.

به گزارش رکنا، مصطفی خان کرمی گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور و به تبع آن صنعت خودرو، شرکت ایران خودرو در راستای تنظیم شرایط بازار Store و تامین نیاز مشتریان حقیقی از تمام توان خود در طرح های فروش و پیش فروش استفاده کرده و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۷۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه فروش خودرو یک روند پیوسته است، در سال ۱۳۹۶ نیز جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان حدود ۳۵۰ هزار ثبت نام با موعد تحویل سال ۱۳۹۷ انجام داده است.

طبق اعلام ایران خودرو، خان کرمی ادامه داد: شرکت ایران خودرو در راستای پیشگیری از واسطه گری و حصول اطمینان از تامین نیاز مشتری نهایی نسبت به اعمال محدودیت هایی از جمله عرضه فقط از طریق وب سایت، محدود کردن ثبت نام خودرو به ازای هر کد ملی یک خودرو، اعمال محدودیت عدم خرید خودرو در ماه های گذشته اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: عرضه خودرو از سوی شرکت ایران خودرو صرفا از طریق وب سایت فروش اینترنتی و با شانس مساوی جهت همه هموطنان صورت گرفته است در این راستا تمامی فروش ها به صورت عمده و یا قراردادهای فروش مستقیم به نمایندگی های مجاز متوقف شده و فروش خودرو صرفا به مشتری نهایی با در نظر گرفتن محدودیت های مختلف انجام شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: با وجود اینکه اعمال این محدودیت (ثبت نام به ازای هرکد ملی) موجب سخت تر شدن ثبت نام و کندی فرآیند آن در وب سایت فروش اینترنتی ایران خودرو می شود اما اعمال این محدودیت منجر به جلوگیری از خرید بیش از یک دستگاه خودرو توسط هر مشتری شده و از سودجویی افراد سوداگر جلوگیری به عمل آورده است.

او تصریح کرد: در برخی از موارد ثبت نام محدودیت تعداد ثبت نام در بازه زمانی مشخص نیز اعمال شد به نحوی که مشتریانی که طی مدت زمان شش ماهه قبل از تاریخ ثبت نام نسبت به ثبت نام حتی یک دستگاه خودرو در شرکت ایران خودرو اقدام کرده بودند امکان ثبت نام مجدد از آنها سلب شد.

خان کرمی از ایجاد شرایط با ثبات تولید در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با رسیدن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان نیز با سرعت بالاتری انجام و همچنین میزان تاخیر درتعهدات مشتری به شدت کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و شرایط حاکم بر فضای سیاسی و اقتصادی (تهدیدهای تحریمی صنعت خودرو) متاسفانه برخی از قطعه سازان امکان تولید و تامین به موقع قطعات را ندارند و برخی از خودروهای تولیدی این شرکت به همین دلیل تجاری سازی نشده و به جهت کسری دار بودن، قابلیت واگذاری به مشتریان شرکت را ندارند که با تمهیدات به عمل آمده تعداد خودروهای ناقص درحال کاهش است و در هفته های آینده به حداقل یا صفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: با برگشت تولید به شرایط عادی برنامه های فروش جدیدی را برای محصولات ایران خودرو اعلام خواهیم کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصاد ایران خودرو بازار Store فروش خودرو خرید خودرو نرخ ارز سیاسی اقتصادی ایران خودرو خودرو معاون فروش پیش فروش عکس ایران زندگی فیلم حوادث پلیس حکم همسرش طلاق مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه

در این بخشنامه که قیمت آن بصورت علی الحساب است میلغ پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان تعیین شده است و در زمان ارسال دعوتنامه که قیمت نهتیی خودرو مشخص خواهد شد خ یاران می‌توانند از تسهیلات تا ۷۰۰ میلیون تومان که طی ۴۸ ماه اخذ می‌گردد استفاده دایون Y۷ خودرویی با ظاهر مشابه Y۵ است؛ اما موتوری کاملاً متفاوت دارد.

خودروی Y۵ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی و حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار عرضه شده بود، اما پیشرانه Y۷ مجهز به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ همان شرکت با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. این قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 نکته بسیار مهم در مورد دایون Y۷ تغییرات صورت گرفته در پیشرانه آن است. تغییر چشمگیر دیگر، بهینه شدن این خودرو برای شرایط اقلیمی ایران است. خودرو با بنزین‌های موجود و معمولی نیز به خوبی سازگار شده و کارکرد کاملا مناسب دارد. این امر بدان معناست که دیگر شاهد مشکل ناک زدن نیستیم؛ ایرادی که در بسیاری پیشرانه‌های توربو شارژ ایران شایع است.

منبع: خودرو پلاس

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان