Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اعتراض باشگاه استقلال به حکم دیدار سوپرجام هنوز به دست آنها نرسیده و برای همین پرونده‌ به این کمیته نیامده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مهدی دادرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره حواشی دیدار برگزار نشده سوپرجام فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود باید کمیته استیناف حکم نهایی را برای مشخص شدن تکلیف این بازی صادر کند, اظهار داشت: هنوز هیچ پرونده‌ای درباره سوپرجام به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این موضوع را از مسئولان باشگاه استقلال پیگیری کنید.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هنوز باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی اعتراض نکرده است, گفت: چون اصلاً پرونده به دست ما نرسیده نمی‌توانم درباره آن حرف بزنم. اعتراض باشگاه استقلال به حکم هنوز به دست ما نرسیده و برای همین پرونده‌اش به کمیته استیناف نیامده است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که استقلالی‌ها تا چه زمانی بعد از صدور حکم مهلت اعتراض داشته‌اند, عنوان کرد: طبق قانون برای احکام صادر شده 7 تا 10 روز فرصت وجود دارد که اعتراض شود.

به گزارش تسنیم, حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پرسپولیس را به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی کرده بود در تاریخ 2 مرداد اعلام شد(لینک مطلب). با این حساب طبق اعلام عضو کمیته استیناف, استقلالی‌‌ها نهایتاً بعد از 10 روز تا تاریخ 12 مرداد‌ماه فرصت اعتراض داشتند و حالا دیگر طبق قانون نمی‌توانند به حکم کمیته انضباطی معترض شوند. این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان استقلال مدعی هستند چون حکم کمیته استیناف از طریق اتوماسیون اداری به آنها ارسال نشده, هنوز اعتراض رسمی نکرده‌اند.

در آن سوی میدان نیز پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند که با عدم اعتراض باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی باید جام قهرمانی زودتر به آنها داده شود. حالا باید دید موضع رسمی سازمان لیگ و کمیته مسابقات در روز‌های چه خواهد بود. آیا جام قهرمانی به زودی به سرخپوشان داده می‌شود یا اینکه قرار است در نهایت کمیته استیناف با حکمی که صادر می‌کند پایان داستان سوپرجام فصل 96-97 را امضا کند.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران پرسپولیس تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 6084234

دیگر خبرها

  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد