Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از بازی پیکان با سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در صحبتهایش به سبک بازی تدافعی پیکان انتقاد و از اینکه تیمش نتوانست در این بازی به پیروزی برسد، ابراز نارضایتی کرد.

در همین ارتباط بخش رسانه ای تیم فوتبال پیکان یک فایل صوتی ٣٧ ثانیه ای از صحبتهای مجید جلالی بعد از بازی فصل گذشته پیکان با استقلال خوزستان منتشر کرد و البته کنایه ای به امیر قلعه نویی بابت دخالت در امور داخلی سایر تیم ها زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پیکان در این ارتباط نوشت: « این فایل صوتی پاسخی روشن به تمام انتقاداتی است که بلافاصله پس از سوت پایان بازی مقابل سپاهان علیه پیکان شکل گرفت. انتقاداتی که به شکل های مختلف از سوی اعضای محترم باشگاه سپاهان انجام شد و کادرفنی پیکان در این مدت هیچ واکنشی به این صحبت های باورنکردنی نشان نداد. چون سرمربی پیکان هم مثل سرمربی محترم تیم سپاهان اعتقاد دارد صحبت کردن در مورد سایر تیم ها به هیچ وجه حرفه ای نیست.

این صوت ٣٨ ثانیه ای مربوط به فصل گذشته است. بازی حساس هفته بیست و هشتم مقابل استقلال خوزستان در شهر قدس که پیروزی در آن به منزله طی کردن بخش عمده ای از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شد. پیکان اما در آن مسابقه هر چه زد، به در بسته خورد و در نهایت نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورد. سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید:"آیا از سبک بازی استقلال خوزستان شکایت دارید؟" پاسخ کوتاهی داد.»

به گزارش خبرنگار مهر، در این فایل صوتی جلالی در پاسخ به سئوال مطرح شده می گوید: «من از سبک بازی استقلال خوزستان شاکی نیستم. این حق آنهاست که هرجور که به نتیجه می رسند، بازی کنند. ما توان مقابل با این بازی را نداریم. نمی توانیم به تیمی بگوییم جوری بازی کنید که ما برنده باشیم...».

کد خبر 4373575

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی بازی های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال فولاد خوزستان وینفرد شفر فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!

به گزارش “ورزش سه”، هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که با پیروزی پرسپولیس و استقلال در مقابل حریفان خود، فاصله یک امتیازی آبی‌ها نیز حفظ شذه و حالا آنها موقعیت مناسبی برای قهرمانی دارند.

با این حال نکته مهم این است که حالا هر دو تیم به هفته سرنوشت‌ساز لیگ برتر رسیدند؛ جایی که آنها باید در مقابل سپاهان و تراکتور وارد زمین شوند که بعد از این هفته حساس، تیم صدرنشین دست بالاتر را برای قهرمانی خواهد داشت.

نکته مهم اینکه بعد از این هفته استقلال با تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار خواهد گرفت که در این بین هیچ تیم بالای جدولی وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که پرسپولیس نیز با نساجی، هوادار، استفلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بازی خواهد داشت که در بین حریفان این تیم نیز هیچ مدعی دیده نمی‌شود.

با این حال شاید نکته جالب، تقابل سرخابی‌ها با نساجی به عنوان حریف مشترک خواهد بود، جایی که آنها مقابل یک تیم پایین جدولی که شاید چیزی برای از دست دادن نداشته باشد، بازی خواهند کرد.

تا پایان فصل استقلال سه بازی خانگی خواهد دست و پرسپولیس نیز همین تعداد بازی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت اما نکته مهم این است که استقلال یک مسافرت کمتر پیش روی خود می‌بیند و یک بازی در دستگردی خواهد داشت.

نکته مهم این است که پرسپولیس با پیکان، استقلال خوزستان و نساجی به عنوان تیم‌های پایین جدول بازی خواهند کرد که شاید این بازی‌ها دشواری بیشتری داشته باشد

برنامه بازیهای استقلال: 
✈️ تراکتور - استقلال  
???? استقلال - ذوب‌آهن
???? استقلال - فولاد  
✈️ نساجی - استقلال 
???? استقلال - گل‌گهر سیرجان
✈️ پیکان - استقلال

برنامه بازیهای پرسپولیس:
???? پرسپولیس - سپاهان
✈️ نساجی - پرسپولیس 
✈️ هوادار - پرسپولیس 
???? پرسپولیس - استقلال خوزستان 
✈️ شمس آذر قزوین - پرسپولیس 
???? پرسپولیس - مس رفسنجان

دیگر خبرها

  • چهارمین گل فراز مقابل استقلال و حسینی!
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی