Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:40:06 GMT

ازدواج ۱۵۰ زوج از کارکنان نیروی زمنی ارتش -کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۴۰۹

ازدواج ۱۵۰ زوج از کارکنان نیروی زمنی ارتش -کرمانشاه

در طرح( پیوند آسمانی )و ازدواج آسان تعداد ۱۵۰ زوج از کارکنان نیروی زمنی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم ازدواج خود را در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار کردند.همچنین ۴ قلم از جهیزیه بانوان نیز در این طرح به مزدوجین اهدا شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است