Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:39:00 GMT

فیلم| رشت با کمبود فضای سبز و پارک بازی روبه‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۴۱۰

فیلم| رشت با کمبود فضای سبز و پارک بازی روبه‌رو است

‍‍‍‍‍‍

یکی از مشکلاتی که امروز در شهر رشت مشاهده می‌شود کمبود فضای سبز برای کودکان و خانواده‌ها است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یکی از مشکلاتی که امروز در شهر رشت و به‌ویژه مناطق مستضعف شهر مانند "معلولین" و "آسایش" مشاهده می‌شود کمبود فضای سبز برای سپری شدن اوقات فراغت کودکان و خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز پنجشنبه در مشهد حضور یافت و در بازدید از ۲ واحد صنعتی این شهر، مشکلات آنها را بررسی کرد.

 حسین فرهیدزاده در حاشیه بازدید از ۲ واحد صنعتی گفت: امسال با استعانت از حضرت امام رضا (ع) نخستین سفر استانی سال ۱۴۰۳ خود را به شهر مشهد اختصاص دادیم و از ۲ واحد صنعتی صاحب نام این استان بازدیدشد.

وی افزود:یک واحد صنعتی تولید لوازم خانگی که از صنایع قدیمی کشور به شمار می‌رود مدتی به دلیل مشکلاتی تعطیل شده بود، اما با سرمایه گذار جدید، این واحد تولیدی قدیمی احیا شد و به چرخه تولید بازگشت که اشتغالزایی مناسبی نیز داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این واحد صنعتی مشکلاتی در خصوص تامین ارز و دریافت تسهیلات بانکی داشت که گزارش مربوط به آن دریافت شد و به وزارتخانه ارسال خواهد شد تا راهکار لازم برای حل مشکلات آن اجرا شود.

فرهیدزاده افزود: واحد صنعتی دوم که از آن بازدیدشد یک گروه صنعتی است که مشکلاتی در توزیع شیرخشک از طریق روش‌های کنونی سازمان غذا و دارو داشت که البته رویه توزیع قابل رصد و پیگیری است، از سوی دیگر این واحد با مشکل تامین ارز از طریق بانک مرکزی نیز مواجه بود که با توجه به اهمیت محصول شیرخشک برای حاکمیت در موضوع فرزندآوری، این مشکل به جد از طریق بانک مرکزی پیگیری خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تصاویر‌ صفحه‌ نخست‌ روزنامه‌های‌ امروز‌ را‌ مشاهده‌کنید.
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین