Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سینمایی گفت: باید پذیرفت که سینمای ایران، هم کارگردانی نجیب و هم مدیر فهیمی را از دست داده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، محمدمهدی حیدریان درگذشت منوچهر عسگری‌نسب، هنرمند عرصه‌های سینما و تلویزیون و از سینماگران مؤثر در شکل‌گیری سینمای بعد از انقلاب را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انا لله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم مغفور، منوچهر عسگری‌نسب، جامعه سینمایی ایران اسلامی را مالامال از اندوه و تألم ساخت. حضور دلسوزانه، خردمندانه و مخلصانه ایشان که همزمان با ترسیم ساختارهای فرهنگی و به تبع آن، احیای سینمای نوین بعد از انقلاب، با عضویت در هیأت امنای مراکزی چون بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و خانه تازه تأسیس سینما همراه بود، یادآور نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار فرهنگی آن مرحوم قلمداد می‌شود.

در نهایت تأثر و تأسف باید پذیرفت که سینمای ایران، هم کارگردانی نجیب و هم مدیر فهیمی را از دست داده است که شاید پرورش و بالندگی شخصیت مشابهی همچون مرحوم عسگری‌نسب سال‌ها به طول انجامد.

ضمن ابراز تسلیت، تعزیت و همدردی با خانواده محترمشان و همچنین تمامی صنوف سینمایی، از درگاه خداوند متعال، علو درجات و آرامش ابدی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/4072/4073/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر جودو خراسان رضوی درگذشت

به گزارش قدس خراسان، حسن دوشنگی اظهار کرد: مرحوم دهقان همچنین مدرس دفاع شخصی بود و چندین سال نیز ریاست هیات جودو خراسان رضوی را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: آیین وداع و تشییع پیکر آن مرحوم ساعت ۱۲ و نیم امروز در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و در قطعه نام آوران بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت