Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:57:40 GMT

صلاحیت ۵ رییس دانشگاه‌ تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۴۶۳

صلاحیت ۵ رییس دانشگاه‌ تایید شد

با رای مثبت اعضای کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها، ۵ نفر از روسای دانشگاه‌های کشور انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در بیست و هفتمین کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد تعداد ۵ نفر از روسای دانشگاه های کشور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کمیته احمدرضا مصطفی قره باغی برای ریاست دانشگاه صنعتی سهند تبریز، حسن مروتی برای ریاست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، عزیز الله حبیبی برای ریاست دانشگاه خوارزمی،  جلال رضایی نور برای ریاست دانشگاه صنعتی قم و نوید دانایی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان انتخاب شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد