Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:10:43 GMT

استخر حادثه ساز نهاوند مجوز فعالیت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۵۶۶

استخر حادثه ساز نهاوند مجوز فعالیت ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیروس سوریان، رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان با اشاره به موضوع مسمومیت ۴۱ خانم به علت نشت گاز کلر در یکی از استخرهای شهرستان نهاوند اظهار داشت: این استخر توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و مدت‌ها تعطیل بود چراکه مجوز فعالیت ندارد و افراد به صورت غیرقانونی این استخر را فعال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه خدا رحم کرده که شاهد فوت کسی در این اتفاق نبودیم، گفت: مسئولان نهاوند به‌سادگی با جان مردم بازی کرده‌اند.

وی گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند چگونه رئیسی است که از باز شدن یک فضای ورزشی در نهاوند آن هم بدون مجوز اطلاع نداشته و آیا چنین چیزی اصلاً ممکن است.

سوریان عنوان کرد: این فرد باید بگوید چرا استخری که پروانه فعالیت ندارد نباید فعال باشد.

وی با اشاره منسوخ شدن سیستم کلرزنی در استخرها بیان کرد: تمامی استخرهایی که از سیستم کلرزنی استفاده می‌کنند باید پلمب شوند و سئوال وجود دارد که چرا این استخر فعالیت می‌کرده است.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان بیان کرد: در حال حاضر ۲۷ استخر دارای مجوز در استان‌همدان فعالیت می‌کنند که تمام این ۲۷ استخر از سیستم گندزدایی الکترولیز نمک استفاده می‌کنند.

گفتنی است، عصر یکشنبه به علت نشت دو عدد کپسول گاز کلر در یکی از استخرهای نهاوند ۴۱ خانم دچار مسمومیت شدند.

انتهای پیام/ د

استخری که موجب مسمومیت ۴۱ شناگر شد مجوز فعالیت ندارد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۳۱ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان همدان

استاندار همدان بیان اینکه از ۳۱ نقطه حادثه‌خیز استان همدان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی، رفع خطر شده است، گفت: تمامی امکانات باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در استان استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در در جلسه‌ی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که به ریاست ‌وزیر ‌کشور برگزار شد، اظهار‌داشت: در استان همدان ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه رمضان در ایام تعطیلات نوروز 1403 نظارت بر قیمت‌ها در بازار، خبازی ها و رعایت الزامات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی مدنظر است. 

وی با بیان اینکه از 31 نقطه حادثه‌خیز استان همدان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی، رفع خطر شده است، ادامه داد: تمامی امکانات باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در استان استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل در تمامی حوزه‌ها برای میزبانی از مسافران و گردشگران در استان همدان است، تاکید کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی همدان با هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال احمر، اداره کل راهداری، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرده تا هموطنان در ایام نوروز سفری امن، ایمن و بدون حادثه را در جاده‌های این استان داشته باشند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی در نیمه اول نوروز، بارش باران و کاهش دما را در استان خواهیم داشت که در این باره به تمام واحدها اعلام آماده باش شده است.

وی همچنین عنوان کرد: به‌عنوان میزبان موظف هستیم حق میزبانی را به بهترین شکل ممکن ادا و از تمام گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنیم تا مسافران هرساله با خاطرات خوشی به این شهر سفر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۳۱ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان همدان
  • بارش باران در فارسبان نهاوند به ۸۴ میلی‌متر رسید
  • همدان تا فردا بارانی است/ بارش ۸۴ میلیمتری در فارسبان نهاوند
  • جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطيلات نوروز، با مجوز کلانتری محل انجام شود
  • توقف فعالیت یک استخر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی
  • صدای پای بهار در بازار نهاوند به گوش رسید + فیلم
  • ترکیب مواد شوینده از اصلی‌ترین موارد مسمومیت و اختلال تنفسی آخر سال است
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد
  • افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت