Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دلیل کمبود توپ آدیداس مدیران تیم امید برای تمرین این تیم ١٢ عدد توپ از فدراسیون فوتبال اندونزی قرض گرفته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محل تمرین از محل اقامت ملی پوشان بسبار زیاد است و کاروان تیم ملی کشورمان برای رسیدن به محل تمرین روزانه دو ساعت در اوتوبان‌های جاکارتا معطل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*زمین تمرین در منطقه غرب جاکارتا بسیار محدود است. از صبح امروز حمید استیلی مدیر تیم‌ فوتبال امید از چند زمین تمرینی در اطراف هتل بازدید کردند که هیچ کدام از زمین‌ها شرایط تمرین برای ملی پوشان را نداشت

*کمبود توپ‌های آدیداس که قرار است مسابقات فوتبال در بازی‌های آسیایی برگزار شود بعث شد که در اختیار تیم امید قرار نگیرد و به همین دلیل مدیران این تیم ١٢ عدد توپ آدیداس از فدراسیون فوتبال اندونزی قرض گرفته‌اند. قرار است با سفر مسئولان فدراسیون فوتبال توپ‌های آدیداس به اندازه کافی در اختیار ملی‌پوشان امید قرار بگیرد.

*تمامی تیم‌های حاضر در گروه ایران در کمپ بیگ استار تمرین به استثنای عربستان. تیم‌های ملی ایران، کره شمال، میانمار، نپال، عمان در هتل کلکشن مستقر هستند و فقط عربستان از این گروه حضور ندارد.

*برای علیرضا آرتا یکی از مدافعان کلیدی ایران است که به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی نیاز است گارد صورت تهیه شود که همچنان مدیران تیم امید منتظرند این گارد از تهران به دست شان برسد و در صورت تاییدیه کمیته پزشکی مسابقات در دیدار با عربستان مورد استفاده قرار بگیرد.
*تاکنون مسولان برگزار کننده مسابقات با انجام آخرین جلسه تمرینی در استادیومی که قرار است مسابقه ایران و عربستان برگزار شود موافقت نکرده اند و کرانچار هم معتقد است که تمرین روز قبل از مسابقه باید در ورزشگاه محل بازی انجام شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم امید کرانچار جاکارتا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • چند خبر ورزشی
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد