Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:18:39 GMT

واژگونی وانت پیکان در تاکستان یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۶۶۷

واژگونی وانت پیکان در تاکستان یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در شهرستان تاکستان و کشته شدن راننده وانت پیکان در این سانحه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با   صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده " آغچه کند" شهرستان تاکستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان واژگون و راننده آن به دلیل شدت ضربات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی‌های لازم علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان اعلام کردند.

بیگلری ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده از شهروندان خواست کرد: به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام و با رعایت آن شاهد حوادث تلخ رانندگی که باعث وارد آمدن بار روانی و آسیب به خانواده می‌شود، نباشیم.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده