Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي و کمک مربي تيم ملي فوتبال بلژيک در جام جهاني روسيه ممکن است بزودي روي نيمکت مربيگري تيم لسترسيتي انگليس بنشينند.
به گزارش خبرگزاري فارس، روبرتو مارتينز و تيري آنري، جزو گزينه‌هاي جانشيني کلود پوئل در تيم ليگ برتري محسوب مي شوند.
براساس اعلام ديلي‌ميرر،در نخستين هفته از فصل جديد ليگ برتر انگليس که شب گذشته خاتمه يافت، لستر تحت هدايت پوئل 2 بر يک از منچستريونايتد شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نتيجه باعث ناراحتي مديران لستر شد.از اين رو شايعه برکنار پوئل شنيده شد.
براساس نوشته ميرر، روبرتو مارتينز و تيري آنري در جام جهاني روسيه به عنوان سرمربي و مربي براي بلژيک کارکردند.اکنون هر يک از اين، به عنوان گزينه‌ جانشيني در باشگاه ليگ برتري به حساب مي‌آيند.
اين شايعه در حالي در محافل شنيده شد که مارتينز با فدراسيون فوتبال بلژيک تا سال 2020 قرارداد دارد.
در حاليکه آنري بعد از مسابقات روسيه اعلام کرد دنبال ادامه فعاليت به عنوان سرمربي است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد با لوئیس زوبلدیا سرمربی آرژانتینی برای هدایت این تیم تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده است و روز گذشته این توافق نهایی شده است.   لوئیس زوبالدیا سرمربی آرژانتینی بعد از قبول هدایت این تیم ­گفت: من از این چالش جدید بسیار خوشحال و مطمئن هستم. اهداف سائوپائولو با اهداف کمیته فنی ما مطابقت دارد. ما آرزو داریم که برای هواداران سه رنگ سائوپائولو شادی زیادی به ارمغان بیاوریم. او می‌تواند بخشی از تاریخ معتبر باشگاه را انجام دهد.   صحبت‌ها در مورد استخدام این مربی پس از اخراج تیاگو کارپینی از طریق یک جلسه آنلاین صورت گرفت. خولیو کاسارس رئیس این باشگاه در جلسه با دیگر مدیران میانی این تصمیم را گرفتند.   این مربی ۴۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در باگاه بارسلونا مربیگری کرده است و به عنوان بازیکن در تیم‌های باشگاهی کشورش حضور داشته است، اما بازی ملی در رده بزرگسالان نداشته و فقط برای تیم زیر ۲۳ سال کشورش به میدان ر فته است.

دیگر خبرها

  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری