Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:42:50 GMT

۶ جایگاه سیار سوخت در مسیرهای شمالی کشور راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۵۹۲۳

۶ جایگاه سیار سوخت در مسیرهای شمالی کشور راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از استقرار ۶ جایگاه سیار سوخت در مسیر شمال کشور خبر داد.

وی با بیان این که این جایگاه‌ها برای تامین سوخت مورد نیاز مردم و رفاه شهروندان و مسافران تابستانی مسیرهای شمالی کشور تعبیه شده است، گفت: ۲ دستگاه سیار سوخت در مسیر جاده چالوس از کرج نرسیده به نسا، ۲ دستگاه از کندوان نرسیده به مرزن‌آباد و ‌۲ دستگاه در نمک‌آبرود مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سوخت‌رسانی از طریق این جایگاه‌های سیار تا پایان تابستان امسال ادامه خواهد یافت.

 ظرفیت جایگاه‌های سیار عرضه سوخت متفاوت است، به نحوی که سوخت‌رسان‌های سیار p۲ که نسبت به کانتینرهای سوخت‌رسان کوچک‌تر بوده، اما امکان جابه‌جایی به نقاط در آنها وجود دارد، ظرفیت ذخیره حدود ۸۰۰ لیتر سوخت را دارند، اما کانتینرهای سوخت‌رسان با ظرفیت‌های حدود ۱۲ و ۲۶ هزار لیتری در واقع مخازنی هستند که به وسیله کشنده‌ها به محل منتقل شده و مستقر می‌شوند و امکانات سوخت‌گیری در آنها تعبیه شده است.

کد خبر 4373622

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین جایگاه سوخت صادرات بنزین قیمت بنزین بانک مرکزی ایران قیمت نفت گمرک وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت دلار تحریم اقتصادی ایران تولید نفت بازار ارز دلار صادرات نفت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعرفه واردات گمرک بورس قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا