Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات واگذاری سازمان خصوصی‌سازی در تازه ترین اقدام خود با قیمت پایه دو انبار و سردخانه و همچنین ۱۰ سیلو موافقت کرد.

به گزارش قدس آنلاین،خبرهای دریافتی از سازمان خصوصی سازی، حاکی است در جلسه اخیر هیات واگذاری که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضا تشکیل شد ، واگذاری دو قطعه املاک متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام به صورت نقد از طریق مزایده عمومی و نیز سهام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیات واگذاری در چارچوب اختیارات قانونی با انحلال سهام کلیه شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق موافقت کرد.

بر اساس این گزارش ، تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سردخانه شهید حقانی بندرعباس، سیلوی قائم بتنی ارومیه، انبار ساده سلماس، سیلوی قدیم سنقر، سیلوی قدیم قائم بتنی کرمانشاه، سیلوی قائم بتنی کنگاور، سیلوی اداری انبار اردکان، سیلوی اداری انبار بروجن، سیلوی اداری انبار مهریز، سیلوی اداری انبار میبد، سیلوی اداری انبار یزد ابرکوه، سیلوی قائم بتنی سراوان، زمین سردخانه چابهار و اداری مسکونی یک واحد انبار خاش نیز به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده از دیگر مصوبات جلسه اخیر هیات واگذاری بود.

همچنین در این جلسه با قیمت پایه و شرایط واگذاری زمین جایگاه‌های سوخت عباس آباد به صورت نقد، جایگاه سوخت شماره یک خرم آباد به صورت نقد و اقساط و نیز جایگاه سوخت شماره ۲۲ تهران به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی موافقت شد.

اصلاح و تصویب دستورالعمل واگذاری سهام یا بنگاه‌های قابل واگذاری از طریق مذاکره نیز از دیگر مصوبات هیات واگذاری در این جلسه بود.

همچنین الحاق و درج نام برخی شرکت‌ها به فهرست بنگاه‌های مشمول واگذاری سال ۹۷ و نیز تصویب تخفیف خوش حسابی به دو مورد خریداران بنگاه‌های واگذار شده شامل جایگاه سوخت آستارا و شرکت پالایش و پژوهش خون و نیز تعیین تکلیف دریافت سود فروش اقساطی دوره تأخیر پرداخت بخش نقدی معامله نیروگاه شاهرود از جمله مصوبات این جلسه هیات واگذاری بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خصوصی سازی قدس آنلاین هیات واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم