Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری یک مراسم عروسی بی‌نقص و فوق‌العاده برای همه زوج‌های جوان دغدغه‌ای بزرگ محسوب می‌شود تا این اتفاق به یادماندنی را برای همیشه جاودان کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مجموعه پارسایا در ادامه به بررسی نکاتی پرداخته که راه‌کارهایی است برای زوج‌های جوان که در فکر برگزاری مراسم عروسی خود به بهترین نحو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطعا می‌دانید از مهم‌ترین فاکتورهای جشن عروسی باشکوه و لوکس، انتخاب دقیق و مناسب باغ عروسی است.

پارسایا جامع‌ترین بانک اطلاعاتی خدمات عروسی با بیش از سال‌ها تجربه در زمینه‌های تشریفات مجالس، آتلیه، ماشین عروس، سالن زیبایی، دی جی و گروه موسیقی، کارت عروسی، لباس عروس، کیک و شیرینی، سفره عقد، اجاره ماشین عروس و تمامی جزئیات برگزاری یک مراسم مجلل شما را در معرفی و انتخاب بهترین باغ عروسی راهنمایی می‌کند.

بهترین نکات برای رزرو یک تالار عروسی

برای اینکه زیبایی فضای داخلی تالار عروسی را دو چندان کنید، تنها کافیست از گل‌آرایی مناسب استفاده کنید. کاربرد گل در تزیین میزهای پذیرایی، میز مخصوص عروس و داماد و ورودی تالار نه تنها بوی مطبوع و دلنشینی را در فضا ایجاد می‌کند، بلکه جلوه باغ تالار را برای مهمانان چند برابر می‌کند.

حتما قبل از عقد قرارداد تمامی درخواست هایتان را در بند بند آن ذکر کنید تا طرفین با امضا کردن، متعهد به انجام وظایف خود باشند. این گونه اگر مدیر تشریفات کم کاری کند شما با توجه به قرارداد رسمی که دارید می‌توانید پیگرد قانونی انجام دهید.

بهتر است فاصله مثلث عروسی را رعایت کنید. این مثلث شامل فاصله بین باغ عروسی، آتلیه و آرایشگاه عروس است که عروس و داماد در روز مراسم باید این سه مسیر را طی کنند و در نهایت به مقصد برسند، پس چه بهتر که این فاصله ها کم باشد زیرا هرچه کمتر در ترافیک و تردد شهری بمانند، سرحال و پر انرژی به باغ تالار می‌رسند.

استفاده از دستگاه مه‌ساز و آتش‌بازی از دیگر امکانات جانبی باغ‌های عروسی است که امروزه با استقبال چشمگیری از سوی زوج‌های جوان قرار گرفته است.

برخورد پرسنل و کارکنان باغ عروسی، اجرای گروه موسیقی و دی جی، کیفیت غذاها و انجام تمامی امور ذکر شده در قرارداد به بهترین نحو ممکن را تنها می‌توانید با شرکت در یکی از مراسم‌های برگزار شده در تالار عروسی متوجه شوید و بهتر است قبل از عقد قرار داد و پرداخت هزینه چند نمونه را کاندیدا کرده و با بررسی و دیدن نمونه‌کارها یکی را به سلیقه و بودجه مد نظرتان انتخاب کنید.

مجموعه پارسایا با هدف معرفی بهترین‌ها در امور برگزاری مراسم عروسی و جلب رضایت مشتری در تلاش است تا پکیج کاملی از تمامی خدمات عروسی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. با انتخاب هر یک از این مجموعه‌ها دیگر نگران نحوه برگزاری مهم ترین جشن زندگیتان نباشید و تمامی کارها را به عهده ما بسپارید و با خیالی آسوده تنها به انتخاب نمونه‌های مورد نظر بپردازید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشن عروسی زوج ها گل آرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.
مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه | ببینید
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی