Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@22:04:06 GMT

ازدواج بازیگر 68 ساله و سرشناس با زن 35 ساله!! عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۶۱۸۵

ازدواج بازیگر 68 ساله و سرشناس با زن 35 ساله!! عکس

ساعت 24-ریچارد گی یر بازیگر 68 ساله آمریکایی با یک زن 35 ساله ازدواج کرده است

ریچارد گی یر Richard Gere  بازیگر 68 ساله آمریکایی با نامزد اسپانیایی خود الخاندرا سیلوا که بیش از سی سال با او فاصله ی سنی دارد ازدواج کرد.

بنا به گزارش برخی سایت ها, همسر جدید او آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دارد و 35 ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سومین همسر این بازیگر به شمار می رود. این بازیگر هالیوودی پیش از این با (سندی کرافورد) چهار سال زندگی کرد. ازدواج نخست او هم چهارده سال با (کاری لوول) به طول انجامید.

خانم الخاندرا هم از ازدواج اول خود دو فرزند دارد که پس از جنجال های طولانی چند ساله به پایان رسید. جشن ازدواج ریچارد گی یر و الخاندرا  در شهر واشنگتن در پنج ماه مه سال جاری برگزار شد.  از جمله فیلم‌های معروف گی یر می‌توان به شیکاگو، زن زیبا، سامرزبای، بی‌وفا و هاچیکو اشاره کرد.

قابل ذکر است که (ریچارد گی یر) چهل سالگی را پشت سر گذاشته بود که با همسر اولش سندی کرافورد مدل و هنرپیشه ی آمریکایی آشنا شد. زندگی آن دو چهار سال بیشتر طول نکشید.

در سال ۱۹۹۶ با همسر دومش کاری لوول بازیگر آمریکایی که از جمله در فیلم جیمز باند و جواز قتل حضور داشت نامزد کرد. آنها در سال ۲۰۰۲ میلادی از هم جدا شدند. ریچارد گی یر و کاری لوول یک پسر دارند که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز زاده‌ ۱۶ فروردین ۱۳۴۰ در بم، بود که در سال‌های اخیر به تنهایی زندگی می‌کرد و بر اساس هفته‌نامه محلی بم روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیار خود درگذشت. او دانش‌آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و از دهه شصت فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد و از دهه هفتاد نیز به طور جدی‌تر وارد حوزه ادبیات داستانی و فرهنگ مردم شد.

تالیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او بود. از رمان‌های معروف او می‌توان به «سوگ مغان»، «آذرستان»، «ظلمات»، «اندوهگرد»، «پریباد»، «داستان‌های غریب مردمان عادی»، «هزار و یک شب نو»، «خانه کوچک» و «عطای پهلوان» را در پرونده کاری خود دارد.

رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده سی سال رمان طنز ایران شد.

کد خبر 849579 منبع: ایسنا برچسب‌ها ادبیات خبر مهم کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد