Web Analytics Made Easy - Statcounter

احساس مشکلات معیشتی از سوی مردم، ممنوعیت مذاکره با آمریکا، بی‌تدبیری در نحوه‌ مدیریت و سیاست‌گذاری اجرایی در قضیه ارز و سکه، مبارزه با فساد توسط آحاد مردم مؤمن و مسئولان و حضور با قدرت دستگاه‌های نظارتی در میدان و بستن راه‌های فساد از مهم‌ترین محورهای بیانات امام خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

احساس مشکلات معیشتی از سوی مردم، ممنوعیت مذاکره با آمریکا، بی‌تدبیری در نحوه‌ مدیریت و سیاست‌گذاری اجرایی در قضیه ارز و سکه، مبارزه با فساد توسط آحاد مردم مؤمن و مسئولان و حضور با قدرت دستگاه‌های نظارتی در میدان و بستن راه‌های فساد از مهم‌ترین محورهای بیانات امام خامنه‌ای (حفظه الله) در این دیدار است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. 

معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژد‌ها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند