Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ در آئینی و با حضور مسئولان استانی ،مراسم بدرقه ورزشکاران تیم های ملی واترپلو اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتادر تهران برگزار شد .
در این مراسم که در محل فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری ،تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،حکمتی اصل معاون توسعه ورزش،رضوانی رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ، زارعی و محمدی کارشناسان اداره کل و حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل برگزار شد با هدایای نقدی و لوح تقدیر ، مراسم بدرقه حسین خالدی تبار و پیمان اسدی دو بازیکن ملی پوش واترپلو استان که با تیم ملی عازم رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی می باشند برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور ملی پوشان در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی ،حضور این ورزشکار را مایه افتخار ورزش استان دانست و برای این ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد .
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت :برای اولین بار در تاریخ ورزش کهگیلویه وبویراحمد شش ورزشکار در رشته واترپلو ،کوراش و هندبال با تیم های ملی عازم رقابت های آسیایی هستند و این موفقیت برزگ برای ورزش استان خواهد بود.
نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم ،حضور ملی پوشان در تیم های ملی و بازیهای آسیایی را مدیون تلاش مسئولین ورزش استان دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای این ملی پوشان ،از حمایت استانداری استان از دستگاه ورزش استان خبر داد.
رضوانی رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ،ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمدی را دارای ظرفیت و پتانسیل دانست و ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی در برگزاری این مراسم ،حضور و توجه مسئولین استان را عامل رشد و ارتقای ورزش استان ودلگرمی ورزشکاران ذکر کرد .
در این مراسم با اهدا لوح و هدایای نقدی از طرف اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از دو ملی پوش تیم ملی واترپلو کشور که عازم رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی هستند تجلیل شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بدرقه ورزشکاران غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت اندونزی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه مراسم نواختن زنگ کار و کارگر، با هدف تجلیل از مقام کارگران و اهمیت و تبیین ضرورت کار و کوشش در کشور، در مدارس شهرستان شاهرود برگزار شد.

مراسم محوری زنگ کار و کارگر با حضور امام جمعه شاهرود پیش از ظهر چهارشنبه در هنرستان پسرانه شهید چمران شاهرود برگزار شد مراسمی که در آن جمعی از مسئولان شهرستان شاهرود، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهان سپاه و بسیج کارگران نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت هفته جهانی کار و کارگر با اشاره به قداست کار و کارگر در احادیث و روایات بر توجه به موضوع کار در جامعه و ترویج این فرهنگ تاکید کرد و گفت: کارگران در تمام صحنه‌ها از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحریم‌ها تا تولید و جنگ اقتصادی و انتخابات و … پیشگام حضور و مشارکت بوده اند.

وی همچنین خواستار تبیین اهمیت کار و تلاش و سازندگی در جامعه برای ایران اسلامی آباد و آینده‌ای درخشان در این سرزمین از سوی مسئولان فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش شد و افزود: مدیران دانش آموزان مدارس را برای بازدید به بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها و … ببرند تا دانش آموزان از نزدیک با فرایند کار نیز آشنا شوند.

کد خبر 6087436

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند