Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن؛ رستمي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت افزود: زرین کود با سرمایه گذاری 55 میلیارد توماني ، قابليت ايجاد اشتغال 80 نفري و با تسهیلات مصوب 14 میلیون دلار و همچنین طرح کاغذ معدنی خسروی با سرمایه گذاری 48 میلیارد توماني ، اشتغال 37 نفري و با تسهیلات مصوب 7 میلیون دلاري از جمله این طرح ها است که می توان از آن به عنوان یکی از مهم ترین اقدام های انجام شده سازمان در حوزه صنعت در چهار ماهه نخست سال جاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي بيان داشت : امسال بیش از 100 واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی سه هزار نفر در استان به بهره برداری می رسد.

محسن رستمی تصريح كرد: کارخانه ها و واحدهایی همچون ذوب آهن، قوطی سازی، سرم سازی و رب گوجه فرنگی از جمله واحدهای صنعتی است که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانك صنعت و معدن قرارداد تامین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نسبت به ادعای ابراهیم رئیسی درمورد سرمایه گذاری خارجی واکنش نشان داد و آن را توافق‌های «محقق نشده» خواند.

رئیسی امروز طی توئیتی نوشت: من به مردم تعهد دادم که میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما پیشرفت کشور را هم معطل اجازه دیگران نمی‌کنیم.

وی افزود: در این دولت، علاوه بر قرارداد‌های داخلی، مجموع سرمایه‌گذاری خارجی تاکنون حدود ۱۱میلیارد دلار بوده؛ نه فقط امضاء، تفاهم یا روی کاغذ؛ بلکه سرمایه‌گذاری قطعی و معتبر.

آذری جهرمی، اما در واکنش خطاب به رئیس جمهوری نوشت: ‎خدا قوت؛ شاید برایتان مقدور نباشد که به مردم از ریز این سرمایه گذاری‌ها گزارش دهید، اما مناسب است گزارش ریز و دقیقی خدمت رهبر انقلاب -حفظه الله- ارائه فرمایید چرا که مطالبه ایشان تبدیل تفاهمات کاغذی به قرارداد‌های قطعی بود، اگر این مهم از دید معظم له محقق شده بود، مطالبه نمیکردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بهره بردن از بازار سرمایه و ظرفیتهای نهفته آن در سال جهش تولید