Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌ها باید زودتر اقدام به ایجاد جایگاه ویژه برای حضور خانواده‌ها می‌کردند. آفتاب‌‌نیوز : سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ایجاد جایگاه‌های ویژه‌ در ورزشگاه آزادی برای حضور خانواده‌ها توضیح داد: این یک اتفاق خوب است و در تمام دنیا مرسوم است و برای مثال جایگاهی برای حضور افراد زیر ۱۵ سال یا اقشار دیگر در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به این که امسال بلیت فروشی لیگ برتر به باشگاه‌ها سپرده شده است آن‌ها باید سازوکاری برای ایجاد چنین جایگاه‌هایی داشته باشند.
رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ افزود: باشگاه‌ها باید زودتر از این‌ها اقدام به ایجاد جایگاه‌های ویژه برای حضور پدران و فرزندان یا افراد زیر ۱۵ سال می‌کردند. باشگاه‌ها باید سازوکاری ایجاد کنند که تماشاگران بیش‌تری به ورزشگاه‌ها بیایند به این خاطر که پس از حق پخش تلویزیونی بیش‌ترین درآمد باشگاه‌ها از بلیت فروشی است. این سازوکار می‌تواند الکترونیکی کردن بلیت‌فروشی باشد که با انجام این کار، با توجه به این که هواداران باید مشخصات خودشان را در سامانه بلیت‌فروشی آپلود کنند، کار برای اختصاص جایگاهی برای خانواده‌ها راحت‌تر می‌شود.
او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تمهیدات ویژه‌ای برای دیدار استقلال و پارس جنوبی که قرار است در ورزشگاه تختی جم برگزار شود دارند، گفت: سازمان لیگ قطعا برای این دیدار تمهیدات ویژه‌ای را خواهد داشت و قرار نیست اتفاقی در این بازی رخ دهد.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۱ تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان لیگ ورزشگاه آزادی خانواده زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه