Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین است، گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: هم اکنون آسمان استان در سوادکوه، چالوس بارانی و سطح این جاده‌ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون جاده چالوس محدوده گدوگ و، ولی آباد مه آلود است و رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران ضمن توصیه رانندگان به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران مستقر در جاده‌های استان از آنان خواست: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران