Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هیات رئیسه دانشکده پیراپزشکی گفت : فضای فیزیکی بخصوص در بخش تحصیلات تکمیلی در صدر مشکلات این دانشکده است.

وی گفت : این معاونت در طی ده ماه گذشته ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این دانشکده اختصاص داده و علاوه بر آن کتابخانه و کلاس های آموزشی دانشکده را نیز بهسازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی افزود : این معاونت برای ساخت فضای ورزشی مناسب و آسفالت محوطه ی دانشکده اقدام می کند همچنین احداث پل عابر پیاده از اولویت های ۴ دانشکده دانشگاه در این‌ منطقه است.

نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه استان کرمانشاه گفت : اعضای هیات علمی باید بیش از پیش به سمت و سوی فعالیت های پژوهشی بروند.

وی گفت : معاونت تحقیقات و فناوری برخی از امکانات و تجهیزات پژوهشی دانشکده را با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین می کند.

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برای رفع مشکلات عدیده دانشکده باید اولویت بندی دقیق انجام داد ؛ معاونت توسعه برای رفع مشکلات فوری و ضروری دانشکده اقدام می کند.

وی افزود : این معاونت یک میلیارد ریال به این دانشکده برای حل مشکلات و رفع نیازهای فوری اختصاص داده است .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی برای تامینتجهیزات پژوهشی دانشکده

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی