Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:56:47 GMT

خبرنگار ایرنا در جشنواره نانو و رسانه تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۷۵۵۵

خبرنگار ایرنا در جشنواره نانو و رسانه تجلیل شد

تهران– ایرنا– یوسف درویشی خبرنگار حوزه علم و فناوری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آئین معرفی برترین های جشنواره نانو و رسانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، آئین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه عصر امروز -دوشنبه- در محل باغ کتاب تهران با حضور مسئولان ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اصحاب رسانه برگزار و از رسانه‌ها و آثار برتر تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره «نانو و رسانه» هرسال در 4 بخش کلی «رسانه‌های شنیداری»، «رسانه‌های دیداری»، «مطبوعات» و «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی» برگزار می‌شود.
در این جشنواره آثار رسانه ای مرتبط با فناوری نانو در فاصله زمانی اول فروردین تا آخر اسفندماه هر سال مورد بررسی و ارزیابی و داوری قرار می گیرد.
در بخش «برترین آثار رسانه‌ای در حوزه خبرگزاری ها»، از یوسف درویشی خبرنگار ایرنا با اثر«وقتی صنعت کشور هنوز از نانوفناوری غافل است» به عنوان رتبه دوم این بخش تجلیل بعمل آمد.
مریم اویسی از خبرگزاری دانشجو با گزارش «نانو نان آور ایرانی می شود» رتبه نخست این بخش را بدست آورد.
همچنین در این جشنواره در بخش خبرگزاری ها ، خبرگزاری ایسنا و مهر مشترکا رتبه نخست را بدست آوردند.
خبرگزاری‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی چون پوشش خبری رویدادهای داخلی، دستاوردهای داخلی، برنامه آموزشی داخلی یا خارجی، رویدادهای خارجی و برنامه دستاوردهای خارجی انتخاب می شوند.
ادامه دارد ...
علمی ** 1836 **2017

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي تجليل از خبرنگار ايرنا نانو و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس، در دستور کار قرار گرفت و ۱۶۷ نماینده مجلس با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

کد خبر 747152

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران