Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@23:09:11 GMT

اطلاعیه سازمان امور دانشجویان درباره ارز دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۷۶۱۷

به گزارش الف بر اساس اعلام وزارت علوم، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به خبرهای منتشر شده در برخی از رسانه‌ها در خصوص نحوه پرداخت ارز دانشجویی به اطلاع می‌رساند: در حال حاضر مبنای پرداخت ارز دانشجویی، بخشنامه جدید بانک مرکزی (موارد ۴۵ گانه تامین ارز بابت مصارف ارزی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از سر در گمی متقاضیان، در خصوص نحوه پرداخت ارز دانشجویی، فقط بخشنامه بانک مرکزی ملاک قرار گیرد.

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از متقاضیان خواست به بخشنامه بانک مرکزی در خصوص موارد ۴۵ گانه تامین ارز بابت مصارف ارزی توجه کرده و مراجعه کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان

در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمده است: «درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی پزشک متخصص رشته بیماری های قلب و عروق ، جامعه پزشکی و عموم همشهریان و علی الخصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را اندوهگین کرد .

اینجانب و اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه با نهایت تاسف و تالم درگذشت این طبیب حاذق را به خانواده محترم ایشان ، جامعه پزشکی و مردم استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن تازه درگذشته طلب رحمت و مغفرت الهی و صبر و شکیبایی برای خانواده بزرگوارشان مسئلت می نماییم .

جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند سرکار خانم دکتر بخشی در آبان ماه سال 1401 جهت انجام تعهدات دوره تخصص به استان لرستان معرفی گردید؛ ولی به دلیل مشکلات شخصی و با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت تعدیل شرایط ایشان ، پس از یکسال به استان مراجعه نمودند .

به منظور رفاه حال نامبرده و تسکینی بر شرایط ایشان و امکان رفت و آمد از طریق فرودگاه به استان تهران، محل خدمت ایشان در پایان آبان ماه سال 1402 در مرکز استان (مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی) تعیین گردید .

پس از سپری نمودن چند ماه از تعهدات و الزام به حضور ایشان طبق دستور العمل های وزارت در مراکز درمانی و عدم تمایل ایشان به حضور مستمر در مرکز استان ، درخواست جابه جایی به شهرستان با ضریب محرومیت پایین تر به منظور کوتاه شدن دوره تعهدات خود را داشتند .

نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان ، به منظور ادامه تعهدات در پایان اسفند ماه به شهرستان مذکور که از شهرستان های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان های خرم آباد و کرمانشاه ، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید .

لازم به ذکر است موضوع فوت ایشان در دست بررسی است و پس از بیانیه پزشکی قانونی، در اسرع وقت به اطلاع عموم رسانده خواهد شد .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند