Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب زابل گفت: تضییع اموال عمومی، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و جعل اسناد بخشی از جرائم شهردار و کارمندان بازداشت شده شهرداری زابل است.

گزارش  تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، محمد سرگزی اظهارداشت: شهردار و ۶ کارمند شهرداری زابل شب گذشته به جرم فساد مالی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زابل افزود: شهردار زابل به همراه ۲ نفر از معاونین و ۴ نفر از کارکنان شهرداری زابل در راستای جرائم تضییع اموال عمومی، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و جعل اسناد دستگیر و پرونده آن‌ها در حال بررسی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زابل دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است

آفتاب‌‌نیوز :

جلال آفاقی عصر سه‌شنبه در جلسه عفاف و حجاب که همزمان با آغاز طرح انتظامی نور به منظور هماهنگی‌های قضایی در محل دادستانی برگزار شد، با انتقاد شدید از مسامحه گذشته نهاد‌های متولی حجاب اظهار کرد: این مسئولان در ترویج و اعتلای فرهنگ سرنوشت‌ساز حجاب کوتاهی کرده‌اند.

وی از حجاب به عنوان ناموس کشور تعبیر و خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی باید به موقع به وظیفه خود عمل می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تشریح آثار مؤثرتر اقدامات ارشادی و فرهنگی با محوریت تذکر لسانی، اقدامات ایجابی و سلبی را در صورت هرگونه تظاهر به بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه ضروری دانست.

آفاقی گفت: قانونگذار برای کشف حجاب مجازات تعیین کرده و مأموران مؤظف به اجرای قانون در مواجهه با این جرم مشهود هستند.

دادستان اردبیل ادامه داد: در کنار بی‌حجابی و بدحجابی پوشیدن لباس‌هایی که خلاف شرع و عفت عمومی است، جرم محسوب می‌شود.

وی با اعلام حمایت دستگاه قضایی از مأموریت‌های پلیس و ضابطین در اجرای قانون عفاف و حجاب تضعیف پلیس را تضعیف نظام دانسته بر ورود مقامات اجرایی و فرهنگی استان و همکاری شایسته در اجرای طرح نور فراجا تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: امروز افسران فرهنگی باید در کنار افسران و نیرو‌های انتظامی در کف خیابان به رسالت خطیر خود در مقابله با هنجارشکنان عمل کنند.

آفاقی با تاکید بر ضرورت رعایت موازین شرعی در اماکن عمومی نیز بر پلمب طولانی مدت اماکن صنوف متخلف بیان کرد: رعایت شایسته عفاف و حجاب در ادارات و مجموعه‌های وابسته، مراکز آموزشی و درمانی ضروری است. در صورت وجود هرگونه بی‌حجابی در اماکن یاد شده مدیران مرتبط تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند